Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اطلاعات جدید نشان می‌دهد میزان مرگ و میر در سفید پوستان آمریکا ۹ درصد افزایش داشته این در حالی است که این میزان برای رنگین پوستان ۳۰ درصد است. تاریخ انتشار: 23:15 - 01 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۱۴۲

 

خبرگزاری میزان – میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا بسیار بیشتر از آماری که توسط آمریکا اعلام می‌شود به نظر می‌رسد؛ نیمی از مرگ و میر‌ها در آمریکا به رنگین پوستان اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه «مارشال پراجکت»، میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در میان رنگین پوستان آمریکا نسبت به سفید پوستان افزایش بیشتری داشته است.

تا آخر ماه جولای، تعداد جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در آمریکا ۱۵۰ هزار نفر بود که حال این عدد به حدود ۱۸۰ هزار نفر رسیده است.

آمار‌ها در مورد تمام انواع مرگ و میر نشان می‌دهد که به طور کل مرگ و میر در میان رنگین پوستان بیشتر از سفید پوستان است.

رنگین پوستان به طور کل فقط ۴۰ درصد جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند، اما نرخ مرگ و میر این افراد ۵۲ درصد از جمعیت این کشور است.

بیشتر بخوانید: بحران آب فلینت ادامه بحران اقتصادی در فرانسه و انگلیس

براساس مطالعات در وخیم‌ترین هفته از موج اول شیوع کرونا در آمریکا، رنگین پوستان ۴ برابر سفید پوستان در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

یک کارشناس آمریکایی، می‎گوید «نرخ مرگ و میر بر اثر کرونا نشان دهنده نژاد پرستی ساختاری در آمریکاست.»

یکی از دلایل مرگ و میر بیشتر در میان رنگین پوستان که شامل سیاه پوستان، لاتین تبارها، بومیان آمریکا و آمریکایی‌های آسیایی تبار هستند، عدم دسترسی به امکانات بهداشتی و همچنین وضعیت اقتصادی این افراد است.

این عدم تناسب در تاثیر شیوع ویروس کرونا بر رنگین پوستان محدود به بخشی خاص از آمریکا نمی‎شود.

رنگین پوستان به طور کل در آمریکا از درآمد کمتری برخوردار هستند و با خانواده‌های خود در منزل کوچکتری زندگی می‌کنند که همین امر می‌تواند باعث افزایش انتقال ویروس کرونا شود.

همچنین این افراد دسترسی کامل به خدمات بهداشتی ندارند و اغلب در مناطق دارای آلودگی بالا زندگی می‌کنند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ رنگین پوستان سفید پوستان ویروس کرونا مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته که رتبه دوم را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه های ترددشمار، طی سال گذشته ۲۵ میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماه‌های فروردین و آذر ماه بوده است.

وی در خصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سال جاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و ۳۸۰ هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب ۱۱ درصد و ۸ درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

کد خبر 6093852

دیگر خبرها

  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت