Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان گفت که آمریکا با نیروی نظامی، تسلیحات و ارتش و سازمان‌های اطلاعاتی در بسیاری از مناطق جهان دخالت می‌کند.

وی افزود که آمریکا می‌تواند استخوان کودکان یمنی و سایر مناطق را خرد کند اما هیچ کس حتی یک کلمه هم نمی‌تواند در محکومیت تعدی‌های این کشور صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرالله خطاب به متجاوزان آمریکایی گفت: «چرا شما اجازه راه انداختن جنگ و تعدی دارید ولی ما و دیگران اجازه کمک به طرف‌هایی که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند را نداریم»؟

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیدحسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بازداشت دانشجویان در حمایت از فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، امروزدانشجویان کرمانی به همراه اساتید دانشگاه در حمایت از حرکت‌های بیداری و آگاهانه دانشجویان آزاده جهان به ویژه در آمریکا ،بازداشت این دانشجویان را محکوم کردند.

دانشجویان همچنین خواستار آزادی دانشجویان شرکت کننده در تجمع ۳۸ دانشگاه آمریکا شدند.

همچنین دانشجویان ،اساتید و کارکنان دانشگاه‌ باهنر کرمان ضمن محکومیت این اقدام نامه ای خطاب به روسای ۳۸ دانشگاه آمریکا نوشته و قرار است به این دانشگاه ها ارسال شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • طنین دانشجویان بین المللی کیش در محکومیت سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود
  • تجمع دانشجویان ایلامی در محکومیت آمریکا
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد
  • صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم به گوش می‌رسد
  • محکومیت بازداشت دانشجویان در حمایت از فلسطین