Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@07:48:54 GMT

تصادف مرگبار در جاده سروان ۲ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۵۶۱۰

تصادف مرگبار در جاده سروان ۲ کشته برجای گذاشت

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از تصادف یک دستگاه خودروی پیکان وانت و کامیون در جاده سراوان به فومن خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه هر دو سرنشین پیکان وانت جان باختند.

شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف یک دستگاه خودروی پیکان وانت و کامیون در ساعت ۲۱ و ۲۹ دقیقه یکم شهریورماه به مرکز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله پنج آتش نشان به همراه یک دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه واقع در جاده سراوان به فومن اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت عنوان کرد: متأسفانه در این حادثه راننده و سرنشین ۶۶ و ۶۵ ساله پیکان وانت که زن و شوهر بودند، به علت شدت برخورد و جراحات وارده در دم جان باختند.

وی افزود: تیم نجات در تاریکی هوا و در یک عملیات بسیار حساس، ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به خارج کردن اجساد اقدام کردند.

مؤمنی اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.‌

کد خبر 440345

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه تصادف مرگبار کلانشهر شهر آتش نشاني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دستگاه خودروی پیکان وانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت