Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:24:16 GMT

فیلم/بیمارستانی که هیئت شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۶۵۹۱

فیلم/بیمارستانی که هیئت شد

در شب اول محرم، طلاب و نیروهای جهادی فضای بیمارستان امام حسین (علیه السلام) در محوطه باز بیمارستان به ذکر مصیبت امام حسین (ع) پرداختند و برای بیماران کرونایی دعا کردند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شب اول محرم، طلاب و نیروهای جهادی فضای بیمارستان امام حسین (علیه السلام) در محوطه باز بیمارستان به ذکر مصیبت امام حسین (ع) پرداختند و برای بیماران کرونایی دعا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلاب و نیروهای جهادی در ماه محرم امسال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه برای کمک‌رسانی به کادر درمانی در بیمارستان‌های تهران حاضر شده اند.

 

۱۳۹۹ يکشنبه ۲ شهريور | ساعت:08:37 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم بیمارستان محرم اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ تذکر محمود کریمی برای رعایت پروتکل‌ها فیلم/ دلقک‌ها هم می‌توانند سرنوشت‌ساز باشند! فیلم/ توصیه‌های امام رضا برای دهه محرم فیلم/ شب دوم محرم با نوای حاج منصور ارضی صوت/ مداحی شب دوم سید مجید بنی فاطمه صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

کلیدواژه: امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد افزود: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.
به گفته فرشاد قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند اهدا و پیوند شد.
وی همچنین گفت: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • دانا و همان چالش قدیمی: زمین‌های‌علی‌آباد!
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)