Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:14:57 GMT

۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰ میلیونی مسکن اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۶۹۳۵

۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰ میلیونی مسکن اعلام شد

مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اعلام ۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰ میلیون تومانی مسکن، گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا ۱۵ مرداد امسال ۱۳ هزار و ۳۹۹ فقره تسهیلات در بافت های فرسوده به مرحله امضا رسیده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد حسن علمداری اظهار کرد: در بخش پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای احیا و نوسازی بافت های فرسوده  بانک مسکن سال گذشه قرارداد عاملیت با وزارت راه و شهرسازی امضا و همکاری گسترده ای را آغاز کرد در همین راستا این همکاری در قالب دومین قرارداد در سال جاری نیز استمرار پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جریان انعقاد این قرارداد این قول به وزارت راه و شهرسازی داده شده تا در صورت وجود منابع در چارچوب سیاست های اعتباری بانک مسکن امسال و همچنین در صورت وجود درخواست سازنده حرفه ای، تا سقف 250 میلیون تومان تسهیلات نوسازی پرداخت کند.

وی با اشاره به کارنامه یکسال اخیر تسهیلات پرداختی به پروژه های ساخت و ساز در بافت فرسوده، گفت: از ابتدای سال گذشته تا 15 مردادماه امسال، تعداد 13 هزار و 339 فقره تسهلات به ارزش 8/027 میلیاردریال به مرحله امضا قرار داد رسیده اند. از رقم کل تسهیلات امضا شده، رقمی معادل 2/152 میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک و رقمی بالغ بر 5/854 میلیارد ریال از محل قرارداد عاملیت تامین شده است.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن ارزش کل تسهیلات پرداخت شده در بازه زمانی مذکور را معادل 5/619 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:پیشرفت حداقل 20 درصدی پروژه ساختمانی، نداشتن چک برگشتی و بدهی معوق بانکی از شرایط دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده برای سازندگان است.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وام مسکن بانک مسکن قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط وام مسکن بانک مسکن پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ ارائه کارت ملی برای خرید طلا و سکه الزامی شد/ رئیس اتحادیه طلا: خرید طلای بالای ۱۵ میلیون تومان فقط با کارت ملی ۲ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۰۱؛کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد ۳ مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه / ارائه تسهیلات خرید کالای منزل از هفته آینده ۴ گفت‌و‌گو| واکنش وزیر اقتصاد به ادعای دست‌کاری دولت در بورس ۵ عربستان پروژه ۱۰ میلیارد دلاری ساخت پالایشگاه در چین را معلق کرد ۶ ۶۵ هزار خودرو سنگین فرسوده ۳ ساله نوسازی می شود/نوسازی ۲۰ هزار کامیون در ۲۱ سال ۷ امروز در شورای‌عالی بورس چه گذشت؟ ۴تصمیم جدید برای تداوم رونق بورس با شیب ملایم/ شاخص ریزش نداشت، اصلاح شد ۸ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۶/۰۱ مهمترین اخبار اقتصادی گفتگو: ۳ دلیل عمده تورم مزمن در کشور/ مستخدمین حسینی: دولت نقش تاجر را در بورس بازی می‌کند/ قدمی در مسیر جهش تولید ندیدیم اعتماد مردم نسبت به بورس بازیچه اهداف مقطعی برخی افراد نشود اختصاصی|جزئیات هزینه تولید هر کیلوگرم گندم برای سال زراعی جدید منتشر شد+ جدول امروز در شورای‌عالی بورس چه گذشت؟ ۴تصمیم جدید برای تداوم رونق بورس با شیب ملایم/ شاخص ریزش نداشت، اصلاح شد مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله : وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی مکانیسم ماشه و ماراتن سپتامبر؛ راند تعیین‌کننده جنگ محاسبات/ ایران باید چه پیامی برای اروپا بفرستد؟ تروئیکای اروپایی: از بازگشت تحریم‌های چندجانبه علیه ایران حمایت نمی‌کنیم/ از ایران می‌خواهیم به تعهدات برجامی خود بازگردد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وام مسکن بانک مسکن وام مسکن بانک مسکن بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت