Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله طاهری در جمع خبرنگاران به تشریح پروژه‌های شهرستان شهریار پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی پروژه‌های مهم و ارزنده‌ای در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و… اجرا و عملیاتی شده است امید است با بهره برداری آنها بخشی از مشکلات شهرستان مرتفع می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پروژه پالایشگاه شیر را یکی از طرح‌های خوب عنوان کرد و افزود: پروژه پالایشگاه شیر با اعتبار ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان یکی از شاخص ترین پروژه‌ها است که فاز اول آن در دهه فجر سال گذشته آماده بود و هم اکنون نیز فاز دوم آن آماده بهره برداری است و انشاالله با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

طاهری گفت: در پالایشگاه شیر برای اولین بار در کشور تولید کره را خواهیم داشت و در کنار آن پروژه تولید شیر میهن نیز با ۱۰ هزار رأس گاو و ۴۰۰ میلیارد تومان از دهه فجر سال گذشته تا امسال آماده بهره برداری است.

فرماندار شهریار به پروژه‌های ورزشی نیز اشاره کرد و بیان داشت: در پروژه‌های ورزشی ۷ سالن ورزشی برای افتتاح داریم و با یک استادیوم ورزشی با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در شهر وحیدیه که امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها نیز در حوزه ورزشی بخشی از نیازها را کاسته باشیم.

وی به طرح‌های خوب در حوزه آموزش و پرورش نیز پرداخت و تصریح کرد: خوشبختانه با بهره مندی از منبع ارزش افزوده، کمک خیرین عزیز و شهرداران ۱۰ مدرسه تا شهریور تحویل اداره آموزش و پرورش خواهد شد و تا آخر سال نیز چند پروژه دیگر به اتمام خواهد رسید.

طاهری به یکی از کارهای ارزنده شهرداران در حوزه آموزشی پرداخت و افزود: شهرداران شهریار یک کار ویژه در شهرستان شهریار انجام دادند و آن هم پروژه مدرسه سازی است که شهردار شهریار به تنهایی ۹ پروژه مدرسه را در دستور کار دارد که ۴ مدرسه آن عملیاتی شد و ۵ مدرسه دیگر در حال اجرا می‌باشد.

فرماندار شهریار عنوان داشت: در حوزه کشاورزی و صرفه جویی مصرف آب رتبه اول را داریم و در ساخت گلخانه‌های کشاورزی و کوچک کردن زمین بهره برداری بالا آموزش‌های لازم به کشاورزان داده شده است که در این زمینه نیز در کشور رتبه اول را از آن خود کرده‌ایم.

وی در ادامه به میزان پیشرفت فیزیکی شهرک صنعتی شهریار نیز پرداخت و گفت: در دو سال گذشته شهرک صنعتی شهریار تنها ۳ درصد پیشرفت داشت که با تلاش و پی گیری های صورت گرفته زیر ساخت‌ها تقریباً آماده و این میزان به ۵۵ درصد رشد داشته است و هم اکنون در شهرک صنعتی ۳۰ پروژه در حال اجرا می‌باشد که از این تعداد نیز ۲۰ پروژه در سال جهش تولید به بهره برداری خواهد رسید.

طاهری گفت: راه اندازی کارخانه و کارگاه‌های جدید و ۵۰۰ هکتار اولیه شهرک صنعتی واگذار شده و مقدار کمی از آن مانده است و برای فاز بعدی هم ۵۰۰ هکتار در دستور کار قرار گرفته است که گفته خود دوستان این شهرک یکی از مؤثرترین شهرک‌های صنعتی غرب استان تهران خواهد بود و با توجه به پتانسیل ویژه آن درخواست‌هایی که از طرف تولید کنندگان در طول همین امسال داشتیم.

وی اجرای پروژه سه راهی شهریار را نیز یکی از برنامه‌های خوب با رشد خوب عنوان کرد و افزود: پل ورودی شهرستان شهریار از سه راهی دپو با ورودی شهر باغستان یکی از مطالبات ۲۰ ساله مردم این منطقه بود که شروع عملیات را در دهه فجر سال گذشته استارت زدیم و اکنون ۴۴ درصد پیشرفت داشته و امیدواریم در دهه فجر امسال فاز اول آن به بهره برداری برسد.

فرماندار شهریار عنوان داشت: مطالعه آبرسانی از آب‌های سطحی به غرب استان تهران نیز در دستور کار است و طی دو سال گذشته مطالعات انجام شده و اولین خط از شهر نصیر آباد در حال اجرا می‌باشد و تا یک ماه آینده از یک محل به آب‌های سطحی متصل می‌شویم.

کد خبر 5005736

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار ی شهریار پروژه عمرانی محرم 99 ویروس کرونا ماه محرم شیراز هفته دولت مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا بهره برداری شهرک صنعتی سال گذشته دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران