Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس در روز شنبه مورخه 1 شهریورماه 1399 در نهایت با کاهش 29994 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 727 هزار و 235 واحدی آرام گرفت. امروز یکشنبه مورخه 2 شهریور ماه 1399 با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه 2 شهریورماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 642 نماد حدود 54 نماد با صف خرید و حدود 282 نماد نیز با صف فروش رو به رو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند خبر در 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم باشد

- واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور طی مصاحبه ای گفت: اصلاح بازار سهام دیگر به آخر خط رسیده و روند طبیعی بورس از سر گرفته می شود. وزیر اقتصاد، ستاد اقتصادی دولت و شخص رئیس جمهور پیگیر این مهم هستند. پول ها باید در بازار سرمایه بماند و مردم سود کنند.

- حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس گفت: تصمیمات اخیر شامل بازگشت ساعت معاملات، افزایش حدنصاب در صندوق‌های با درآمد ثابت به 15 درصد و افزایش حد اعتباری کارگزاری‌ها با توجه به وضعیت‌ روز ‌و در جهت تقویت بخش تقاضا انجام شد. البته درحال بررسی برای افزایش و ارتقای سیستم معاملات و رفع کندی آن نیز هستیم.

- وزیر اقتصاد در واکنش به ادعای دست‌کاری دولت در بورس گفت: دولت هیچ دخالتی در بورس ندارد و نفع دولت در ثبات بازار، افزایش قدرت تأمین مالی برای بنگاه‌ها و افزایش محیط امن برای هدایت سپرده‌های خرد است.

- حسین فهیمی مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در پایان جلسه شورای عالی بورس گفت: بیش از ۲۰ میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت، روش مستقیم را انتخاب کردند و از این تعداد, ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر (معادل ۱۱ درصد) اقدام به فروش سهام خود کردند.

-رئیس اتحادیه طلا و جواهر از الزامی شدن ارائه کارت ملی زمان خرید طلا و سکه از واحدهای طلافروشی خبر داد و گفت: این بخشنامه در راستای مبارزه با پولشویی از یک سال و نیم قبل ابلاغ شده است.

گزارش نیمه اول بازار: (ساعت 9:00 تا 10:45)

گزارش شاخص ها

شاخص در 15 دقیقه ابتدایی بازار با ریزشی 32 هزار واحدی به کانال یک میلیون و 694 هزار و 968 واحدی وارد شد. 

این خبر در ساعات بازار در حال تکمیل می باشد...

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 روز پزشک شب های محرم شاخص کل بورس سهام عدالت بورس صف خرید صف فروش کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 روز پزشک شب های محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جدیدترین قیمت دلار و یورو پیش از تعطیلات دو روزه بازار   سه نماد بورسی با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فروش!   تعلیق در کمین این ۱۴ نماد، مراقب باشید!

 

تنها یک نماد بورسی بیشتر از اسفند فروخت! 

 

قیمت انواع پژو در بازار خودرو

 

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

 

کدال خپویش | برای سرمایه گذاری مناسب است؟

 

کدال فاهواز | سهامدارانش چقدر سود گرفتند؟

 

ارزش سهام عدالت چند میلیون شد؟

 

دیگر خبرها

  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس