Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنی عقیل گفت: در طول پنج ماهه نخست امسال ۲۳ هزار و ۸۱۴ نفر در استان گلستان برای اهدای خون مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید صادق بنی عقیل» صبح امروز (یکشنبه 2 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: زیرساخت های استان گلستان در حوزه انتقال خون شاید مطلوب جمعیت دو میلیون نفری این استان نیست و این مهم با شرایط شیوع ویروس کرونا کار را برای سازمان انتقال خون سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل انتقال خون گلستان ادامه داد: در مرداد با توجه به همه شرایطی که وجود داشت آمار اهدای خون در استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.24 درصد افزایش یافته است.

 

بنی عقیل گفت: در مجموع در طول پنج ماهه نخست امسال در اهدای خون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 0.63 درصد کاهش داشتیم اما در طول این مدت آمار مراجعات ما 1.57 درصد در بانوان افزایش یافته است و یک هزار و 311 واحد اهدای خون از بانوان دریافت شده است.

 

وی متذکر شد: 5.84 درصد اهدا کنندگان شامل دو هزار و 535 نفر در طول پنج ماهه نخست سال برای نخستین بار نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

 

مدیرکل انتقال خون گلستان خاطرنشان کرد: مراجعات ما در طول پنج ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک هزار و 651 نفر کاهش یافته است اما در میزان آمار خون گیری تنها 127 نفر نسبت به سال گذشته کاهش داشتیم.

 

بنی عقیل با بیان اینکه در طول پنج ماهه نخست سال بیش از ۲۳ هزار و ۸۱۴  نفر در استان گلستان برای اهدای خون مراجعه کردند، بیان کرد: در طول پنج ماهه نخست سال گذشته 20 هزار و 180 واحد اهدای خون داشتیم و امسال این آمار به 20 هزار و 53 واحد خون گیری با توجه به شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است.

 

وی متذکر شد: 307 نفر در طول پنج ماهه گذشته برای اهدای پلاسمای خون مراجعه کردند که 210 واحد پلاسما از این افراد توانستیم دریافت کنیم و برای بیماران این پلاسما مورد استفاده قرار گرفته است.

 

مدیرکل انتقال خون گلستان تاکید کرد: از مردم درخواست داریم با توجه به اینکه نگران موج سوم شیوع ویروس کرونا هستیم افراد بهبود یافته به شکرانه سلامت نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

 

بنی عقیل یادآور شد: امسال با توجه به محدودیت ها نمی توانیم در مساجد برای دریافت خون اهدا کنندگان مراجعه کنیم و از هیئتی ها و مساجد درخواست می کنیم که به مراکز انتقال خون در قالب پویش «نذر خون» مراجعه کنند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش نذر اهدای خون مدیرکل انتقال خون گلستان بنی عقیل شاخص اهدای خون فرهنگ اهدای خون اهدای خون به نیازمندان اهدای خون در اربعین حسینی اهدای خون استان گلستان سال گذشته برای اهدای انتقال خون اهدای خون بنی عقیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳

امتداد - به تازگی کلاهبرداران در صفحات مجازی با عنوان خرید و فروش و ثبت‌نام وام ازدواج اقدام به کلاهبرداری می‌کنند؛ مراقب این شیادان باشید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بر اساس اعلام بانک مرکزی مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در سال ۱۴۰۳، برای آقایان زیر ۲۵ سال و خانم زیر ۲۳ سال ۳۵۰ میلیون تومان و برای سایر افراد واجد شرایط مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان است.

 تمام زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از یکم فروردین ۱۴۰۱ باشد و تاکنون تسهیلات ازدواج دریافت نکرده باشند، می‌توانند برای دریافت وام ازدواج اقدام کنند. دوره بازپرداخت این وام ۱۰ ساله و نرخ کارمزد آن هم سالیانه ۴ درصد است. 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام ازدواج، شناسنامه، کارت ملی و سند ازدواج است و برای ثبت نام می‌توانید با مراجعه به سامانه بانک مرکزی به آدرس اینترنتی ve.cbi.ir مدارک مورد نیاز را بارگزاری کرده و ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود.

پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.

این وام بر اساس اعتبارسنجی و بدون ضامن پرداخت می‌شود و در صورتی که رتبه اعتباری متقاضی پائین باشد حداکثر یک ضامن باید معرفی کند.

 

 

کلاهبرداران اینترنتی در کمین زوج‌های جوان

در ماه‌های ابتدایی امسال به دلیل تراکم بالای مراجعه کنندگان و تعداد بالای متقاضیان، سامانه بانک مرکزی برخی مواقع با مشکلاتی از قبیل قطعی و تکمیل ظرفیت مواجه شد. لازم به ذکر است که اگر با چنین مشکلاتی مواجه شدید تنها کافیست چند روز صبر کنید و در زمانی دیگری به سامانه مراجعه کنید. به این نکته نیز توجه کنید که به هیچ وجه روش دیگری برای ثبت نام وام ازدواج وجود ندارد تا فریب کلاهبرداران اینترنتی را نخورید.

به تازگی مشاهده شده برخی سایت‌های اینترنتی و صفحات مجازی، آگهی ثبت‌نام وام ازدواج در ازای دریافت مبلغ را منتشر کرده‌اند که این صفحات با هدف کلاهبرداری این اقدام را انجام می‌دهند. برخی از این صفحات حتی اقدام به خرید و فروش تسهیلات ازدواج می‌کنند که این کار غیرقانونی بوده و در بسیاری از موارد دامی برای کلاهبرداری از افراد است.

برای ثبت‌نام و دریافت وام ازدواج به هیچ وجه نباید به افرادی که خود را واسطه می‌نامند، اعتماد کنید. هر گونه ایمیل، پیامک و آگهی که در خصوص خرید و فروش و یا ثبت‌نام وام ازدواج توسط شرکت و افراد دیگر مشاهده کردید، غیرواقعی و دامی برای کلاهبرداری است. مردم باید بسیار مراقب باشند تا در دام این شیادان نیافتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد