Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ترجمه رکنا،جوانی لبنانی روز گذشته دختر مورد علاقه اش را که از چندی پیش قصد داشت نامزدی اش را به هم بزند با تهدید سلاح و شلیک تیر هوایی ربود.

شلیک تیرهوایی برای ربودن دختر جوان

بر اساس گزارش رسانه های خارجی ، اسیل عماد ماضی متولد 1993 توسط نامزد سابقش از مقابل منزل‌ ربوده شد و پلیس که تحقیقات و رسیدگی به این پرونده را به عهده دارد در خصوص این آدم ربایی گفت که متهم با یک خودرو که پلاکش ناخوانا بود بعد از چندین بار شلیک تیر هوایی قربانی را با خودش برد و از محل متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدم ربایی توسط پسر عاشق پیشه

پلیس با انتشار تصویر قربانی در رسانه ها از مردم کمک خواست و رسیدگی به این پرونده را آغاز کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس اخبار حوادث عکس نامزد علاقه شلیک دختر مورد علاقه عکس تلگرام اخبار تهران حوادث تهران کرونا تجاوز فیلم دختر ایران ویدئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد