Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کارگروه برنامه های ایام محرم ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛جلسه کارگروه برنامه های ایام محرم ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

در این نشست که با حضور علوی مدیر کل ،معاونین و مسئولین ستادی و کارشناسان حوزه های مختلف اداره کل برگزار شد در خصوص نحوه برگزاری برنامه های این ایام تبادل نظر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکری معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل از برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعیت فرهنگ عاشورا ،توزیع بنر و چاب بروشور با موضوع محرم ،فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین (ع) و مشارکت سمن ها و دبیرهای سازمان های مردم نهاد در برپایی و اجرای این برنامه ها خبر داد.

گودرزی ،معاونت توسعه ورزش اداره کل از برگزاری نشست با روسا و نایب رئیسا ن هیات های استانی در برگزاری و مشارکت در اجرای برنامه های ایام محرم با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل ها خبر داد.

دلبازجو ،معاونت توسعه منابع اداره کل بر عدم استفاده از مکانهای سرپوشیده در برگزاری مراسمات ایام محرم تاکید و از استفاده استادیوم تختی یاسوج برای برگزاری مراسم سینه زنی توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

افتخار مسئول اقامه نماز اداره کل بر الگو پذیری جوانان از فرهنگ عاشورا و الهام گیری از فضای معنوی این ایام خبر و بیان داشت:طبق پروتکل های وزارت بهداشت مراسمات ایام محرم در فضای باز با رعایت فاصله اجتماعی و با استفاده از ماسک امکان پذیر است و توزیع نذورات ممنوع است.

نجاتبخش مسئول حراست اداره کل از پخش زیارت عاشورا در محیط اداره کل و تعطیلی اماکن ورزشی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

در این نشست شجاعی فر ،محرابی ،التیامی ،راد سلیمانی ،به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که توضیحات لازم توسط علوی مدیر کل ارائه شد.

برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع محرم ،قیام عاشورا ،ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ،نصب بیانات ائمه در خصوص فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین (ع)در تابلو اعلانات و فضای مجازی ،استفاده از اماکن رو باز اداره کل و اماکن ورزشی جهت برگزاری و بر پایی مراسمات در این ایام ،برگزاری مراسم سینه زنی و زنجیر زنی کارکنان اداره کل در روز چهارم شهریورماه روز کارمند ،برپایی مراسمات در ادارات ورزش و جوانان شهرستانها از موارد مهم مطرح شده در این نشست بود.

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن گرامیداشت ایام محرم ، شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش ،نگاه و توجه به معنویت در ورزش را موجب تعادل روحی و روانی در بین ورزشکاران دانست و برگزاری مراسمات ایام محرم را باعث جلوگیری از آسیب های و ناهنجاریهای اجتماعی برشمرد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر ترویج و توسعه فرهنگ حسینی در بین جوانان و ورزشکاران تاکید و خواستار مشارکت کلیه کارکنان ،هیات های استانی و تشکل های مردم نهاد بر برپایی خوب و منظم و باشکوه برنامه های ایام محرم شد.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان بر تعطیلی کلیه اماکن ورزشی ،باشگاهها در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید و خواستار برپایی وبرگزاری مراسمات این ایام در مکانهای ورزشی روباز در شهرستانها شد.

علوی ،از افتتاح پروژه های ورزشی در روز دوشنبه سوم شهریورماه با حضور یکی از معاونین وزارت ورزش و جوانان در استان خبرو تصریح کرد :این پروژها با حضور یکی از معاونین وزارت ورزش و جوانان در استان و بصورت مستقیم و ویدیو کنفرانس با مقام عالی وزارت و حسن روحانی ریاست جمهور افتتاح خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایام محرم کهگیلویه وبویراحمد برنامه های ایام محرم ورزش و جوانان استان فرهنگ عاشورا برگزار شد اداره کل مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد

شبرنگ در نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر افزود: جلسات هماهنگی و هم اندیشی با حضور مدیران و تشکل ها، اجرای مانور ایمنی درکارگاه‌های ساختمانی و پتروشیمی دهدشت، جشن کارگری در مجموعه‌های مختلف، تجلیل از کارگران و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته کارگردر استان است.

در این جلسه کارگران مشکلات خود در زمینه معیشتی، حقوقی و صنفی را بیان کردند.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کارگران در این جلسه گفت: مشکلات زیادی در این جامعه کارگری وجود دارد که بعضی از آنها در چارچوب قانون می‌گنجد و قابل حل می‌باشد و یا دراستان قابل پی‌گیری و برطرف شدن است، اما برخی از توان ما خارج است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود