Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم استفاده از این فرصت از سوی همه دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: مدیران نباید از رسانه ها دوری کنند و وظیفه دارند پاسخگوی اصحاب رسانه و آگاهی رسانی به جامعه باشند.

وی با اشاره به خدمات شهدای دولت، تصریح کرد: آثار این خدمتگزاران هنوز هم در کشور باقی است و هفته دولت فرصتی است تا به پاس تعهد و خدمات صادقانه و خالصانه شهیدان رجایی و باهنر به مردم، از همه اقدامات و تلاش‌های دولت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی کرده و همه دستاوردهای ارزشمند آنان در توسعه و آبادانی کشور را با مردم درمیان بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقی افزود: همه مدیران و مسوولان در دولت خدمتگزار تدبیر و امید که به واسطه انتخاب آگاهانه مردم سکان اداره کشور را در سالهای اخیر به دست داشته، همواره کوشیده‌اند قدردان مردم فهیم کشور بوده و خدمات ارزشمندی ارائه کنند.
استاندار زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم کشور و استان زنجان که علیرغم محدودیت های فراوان و افزایش دشمنی استکبار خدمات شایانی به مردم ارائه نموده‌اند تبریک عرض کرده و توفیق و سربلندی همگان را در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان سرافراز، از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

به گزارش ایرنا، طی هفته دولت امسال ۶۹ پروژه اقتصادی با رشد ۱.۲۸ درصدی نسبت به هفته دولت سال قبل بهره‌برداری یا کلنگ زنی می‌شود و شمار پروژه های عمرانی استان در سال جاری نیز با ۵۲.۴۳ درصد رشد نسبت به سال قبل به ۹۲۵ پروژه رسیده است.

برچسب‌ها هفته دولت استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان هفته دولت استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، روشنک مکبری نژاد، رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران با بیان اینکه نهم تا یازدهم خرداد ماه 1403، شاهد برگزاری رویدادی مهم در عرصه ی پزشکی کشور خواهیم بود، اظهار کرد: اولین کنگره ملی طب ایرانی با همت و تلاش انجمن علمی طب سنتی ایران و با حمایت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، برگزار می شود و فرصتی مغتنم برای تبادل دانش، تجربیات و دستاوردهای علمی در زمینه ی این طب کهن و ارزشمند خواهد بود.

رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران افزود: طب ایرانی، گنجینه ‌ای بی نظیر از دانش و تجربه هزاران ساله پزشکان و حکیمان این مرز و بوم است که در صورت استفاده از این ظرفیت غنی می ‌تواند در تداوم سلامت و ارتقای کیفیت زندگی مردم نقشی بی‌ بدیل ایفا کند.

 مکبری نژاد با بیان اینکه حفظ و احیای طب ایرانی، رسالتی ملی و وظیفه‌ای خطیر بر دوش همه ی ماست؛ تصریح کرد: برگزاری این کنگره فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش و تجربیات در زمینه ی طب سنتی ایران و ارتقای جایگاه این طب کهن و ارزشمند در نظام سلامت کشور است.

وی افزود: این کنگره دریچه ‌ای نو به سوی دستاوردهای علمی نوین در حوزه طب سنتی ایران خواهد گشود و افق‌ های تازه‌ ای را برای درمان بیماری ‌ها و ارتقای سلامت جامعه ترسیم خواهد کرد.

رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران با بیان اینکه حضور در این کنگره، گامی در جهت احیای طب ایرانی و حفظ هویت ملی ماست، از تمامی متخصصان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌ مندان به طب سنتی ایران دعوت کرد تا با حضور فعال در این کنگره، در مسیر اعتلای این طب کهن و ارزشمند گام بردارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم این کنگره نقطه عطفی در تاریخ طب سنتی ایران باشد و شاهد پیشرفت‌ های روزافزون در این عرصه باشیم.

گفتنی است، این کنگره  نهم تا یازدهم خردادماه 1403 برگزار می شود و دارای امتیاز فرهنگی برای اعضای هیات علمی و امتیاز بازآموزی برای پزشکان و داروسازان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند