Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:04:37 GMT

واگذاری دومین شرکت بانک تجارت در بورس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۸۱۰۵

واگذاری دومین شرکت بانک تجارت در بورس

معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور سرمایه‌گذاری چند روز پس از اعلام خبر نحوه واگذاری شرکت مولد نیروگاهی فارس در بورس ، از واگذاری سهام بانک تجارت در شرکت «تامین سرمایه کاردان» توسط این بانک از طریق بازار بورس اوراق بهادار خبر داد. - اخبار بازار - به گزارش خبرگزاری تسنیم، عباس ابراهیمی معاون سرمایه‌گذاری مدیرعامل بانک تجارت با تشریح اقدامات این بانک در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: بانک تجارت با هدف آزادسازی سهام برخی از شرکت‌های خود، موضوع بورسی کردن تعدادی از این شرکت ها در راستای انجام سیاست‌های ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر خروج از بنگاه‌داری را در دست پیگیری قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این تصمیم، شرکت‌هایی که امکان وارد شدن در بازار بورس را داشتند انتخاب شده و اقدامات مربوطه با هماهنگی سازمان بورس پیگیری و در دست اقدام  و پس از برنامه واگذاری شرکت مولد نیروگاهی فارس، اکنون سهام شرکت «تامین سرمایه کاردان» در دستور کار بانک برای واگذاری از طریق بورس اوراق بهادار قرار گرفته است.

وی افزود: شرکت تامین سرمایه کاردان با تجربه سال‌ها فعالیت در حوزه تامین سرمایه شرکت‌های توانمند در حوزه‌های مختلف، در حال حاضر یکی از 9 شرکت تأمین سرمایه فعال در کشور به شمار می‌رود که با برخورداری از نیروهای متخصص و مجرب در بازار سرمایه، نوآوری و پویایی خود را در اجرای پروژه‌های متعدد به اثبات رسانده ‌و توانسته است در تمامی رشته‌های تخصصی این صنعت به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو شناخته شود و در این راستا ضمن جلب رضایت مشتریان، در تأمین منافع حداکثری آن‌ها با در نظر گرفتن انصاف و اخلاق حرفه‌ای گام بردارد.

ابراهیمی، رهبری ارائه خدمات و راهکارهای مالی به بزرگ‌ترین شرکت‌ها و سازمان‌های کشور و انتخاب اول سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران داخلی و بین‌المللی را از چشم‌اندازهای شرکت تامین سرمایه کاردان عنوان کرد و افزود: بانک تجارت در راستای بهبود کیفیت دارایی و پورتفوی خود و افزایش توان اعطای تسهیلات و حمایت از شرکت‌های کارآفرین و اشتغالزا، واگذاری شرکت‌های غیرابزاری را در برنامه دارد .

ارائه ابزار بدهی و سهام در بازار سرمایه، ارائه خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری و تحلیل‌های مالی شرکت‌های فعال در عرصه‌های مختلف اقتصادی توسط تحلیل‌گران و کارشناسان خبره و انجام عملیات سبدگردانی اختصاصی، امکان استفاده از صندوق با درآمد ثابت، سرمایه‌گذاری در اوراق بدهی و سپرده‌های بانکی با بازدهی بالاتر و بدون ریسک برای دارندگان واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق از جمله دیگر فعالیت‌های شرکت تامین سرمایه کاردان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407,1431/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ ارائه کارت ملی برای خرید طلا و سکه الزامی شد/ رئیس اتحادیه طلا: خرید طلای بالای ۱۵ میلیون تومان فقط با کارت ملی ۲ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۰۱؛کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد ۳ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۶/۰۱ ۴ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۶/۰۱|قیمت ارز در صرافی‌ها ثابت ماند/ دلار ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان ۵ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۳۱ ۶ ادامه دورکاری تیم علی‌بابا پس از گذشت شش‌ماه ۷ بانک پاسارگاد در پرداختن به امور فرهنگی پیشرو است ۸ موقعیت در کسب و کارهای اینترنتی مهمترین اخبار بازار ارائه کارت ملی برای خرید طلا و سکه الزامی شد/ رئیس اتحادیه طلا: خرید طلای بالای ۱۵ میلیون تومان فقط با کارت ملی قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۰۱؛کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۶/۰۱|قیمت ارز در صرافی‌ها ثابت ماند/ دلار ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۶/۰۱ مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تامین سرمایه کاردان قیمت دلار و قیمت امروز ۹۹ ۰۶ ۰۱ بانک تجارت سرمایه گذاری صرافی ها کارت ملی خرید طلا قیمت ارز قیمت طلا شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

بانک ایران زمین، بانکی زیان ده و لغو پذیرش شده

«قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!

کدام نماد‌ها در صف عرضه اولیه هستند؟ بورس شبانه روزی برای اولین بار می آید؟!

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو اعلام شد

کدام نمادها ورود پول هوشمند داشتند؟ برنده واقعی واگذاری سرخابی‌ها کیست؟ پرتقاضاترین نمادها در آخرین روز معاملات هفته جعل امضای مدیرعامل وملت واقعیت دارد؟

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!