Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@08:12:42 GMT

خنک شدن ۸ درجه‌ای هوا در استان‌های شمالی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۸۳۴۹

خنک شدن ۸ درجه‌ای هوا در استان‌های شمالی

خبرگزاری تسنیم: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی امروز در شمال غرب، سواحل شمالی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و ارتفاعات البرز مرکزی باران، وزش باد و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. بارش‌ها در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان شدت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از مناطق استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار و رعدوبرق به همراه وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی‌شده است.

فردا بارش در شمال غرب کاهش‌یافته و در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی تداوم خواهد داشت و در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق یزد، برخی مناطق کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در ساعات بعدازظهر رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی‌شده است.

اواخر وقت دوشنبه سامانه بارشی در نواحی شمال غرب کشور تضعیف‌شده و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از اردبیل بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی تا اواسط هفته برای نوار شمالی کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما پیش‌بینی‌شده است. روز سه شنبه در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌ها تداوم داشته و در برخی مناطق استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، سی‌تان و بلوچستان و هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

در این روز همچنین بار در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان شدت خواهد داشت. تا سه شنبه شرق دریای عمان نیز مواج پیش‌بینی می‌شود. روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان و در ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابر و رگبار پراکنده پیش بینی شده و وزش باد در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل شدت خواهد گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: هواشناسی استان ها باران سیستان و بلوچستان پیش بینی شده وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با هشدار وقوع گرد و‌خاک در استان از افراد آسیب پذیر و بیماران قلبی خواست از حضور در فضای باز خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان