Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- 8 محصول دانش بنیان و خط تولید روانکار‌های حوزه صنایع هوایی و دریایی صبح امروز با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مراسم رونمایی از دستاورد‌ها و محصولات دانش بنیان و خط تولید روانکار‌های حوزه صنایع هوایی و دریایی با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و مدیرعامل پالایشگاه نفت پارس در سالن همایش‌های پالایشگاه نفت پارس رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این محصولات شامل روغن موتور مورد استفاده در سیستم‌های هیدرولیک هواپیما، گیربکس چند منظوره برای صنعت هوایی، روانکاری قطعات هوانوردی چند منظوره، روانکاری هوانوردی در محدوده زمانی خواص، روغن موتور هواپیما‌های تجاری و نظامی، روغن گیربکس رادار‌های زمینی مخصوص، روغن گیربکس رادار‌های زمینی مخصوص فرودگاه‌های کشور در شرایط اقلیمی گرم و روانکاری موتور‌های اصلی کشتی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، همه این محصولات با تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در حوزه‌های مختلف صنایع هوایی و دریایی رونمایی و ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رونمایی دستاورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محصولاتی، چون دستگاه همو دیالیز و یا تجهیزات صنایع بالادستی ازجمله این محصولات فناورانه است که در کنار جلوگیری از خروج ارز، با توسعه بازار صادراتی ارز آوری برای کشور هم داشتند. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بنابر اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم اکنون بیش از ۹ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد هزار شرکت محصولاتشان را به عرصه صادرات رسانده اند.

دیگر خبرها

  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند