Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم که در صحن جامع رضوی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار شد مسوولان اجرایی استان خراسان رضوی، روحانیون و جمعی از مردم حضور داشتند.

نماز میت بر پیکر مرحوم علم‌الهدی توسط آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی از استادان درس خارج حوزه علمیه مشهد اقامه و پیکر این مرحوم در دارالزهد حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سیدجواد علم الهدی موسس و استاد عالی حوزه علمیه امام‌القائم (عج) تهران و از شاگردان مرحوم آیت‌الله بروجردی و امام خمینی (ره) بود.

آن مرحوم که برادر بزرگتر آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد است عمر خود را در مسیر احیای علوم قرآن، سیره اهل بیت (ع) و تربیت طلاب صرف کرد.

 آیت‌الله سیدجواد علم‌الهدی سی‌ام مرداد ماه گذشته در سن ۹۰ سالگی در تهران درگذشت.

در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله سیدجواد علم‌الهدی، رییس جمهوری و دیگر مسوولان عالی کشور طی پیام‌های جداگانه این ضایعه را به امام جمعه مشهد تسلیت گفتند.

برچسب‌ها مشهد سید احمد علم الهدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سید احمد علم الهدی مشهد سید احمد علم الهدی علم الهدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) با تلاش گروه‌های تفحص از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.

خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام در تاریخ ۱ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

پیکر مطهر این شهید والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

جزئیات بیشتر از مراسمات وداع و تشییع این شهید والامقام متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 6093499

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد