Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ متخصص بیماری های داخلی گفت: وقتی بیماری را باسلامتی مرخص می‌کنم حس عجیبی بهم دست می‌دهم وخوشحال می‌شوم. - اخبار استانها -

لیلی عباس‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: آرزویم سلامتی تمام بیماران و ریشه‌کن شدن ویروس کروناست و از مردم می‌خواهم برای ریشه‌کن شدن ویروس کرونا با مدافعان سلامت همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 6 سال به عنوان متخصص داخلی برای خدمت به بیماران فعالیت می‌کنم و اکنون نیز در شرایط کرونایی در کنار همنوعان خودم در بخش بیماران کرونایی در این چند ماه در حال خدمت‌رسانی هستم.

این متخصص بیماری‌های داخلی با بیان اینکه در کمک به هم‌نوعان خود در بخش‌های ویژه حس بسیار خوبی دارم، افزود: اقتضای شغل ماست که با جان و دل در خدمت بیماران باشیم و خدارا شاکرم که این توفیق را به من عنایت کرده و ان‌شاالله توانسته باشم وظیفه خودم را به نحو احسنت انجام داده باشم.

روز پزشک| دستاوردهای سازمان انتقال خون؛ از انتقال خون به مجروحین جنگی تا تأمین پلاسما برای بیماران کرونایی به بهانه روز پزشک/ نمایی از خط مقدم مبارزه با کرونا در کرمانشاه از قاب دوربین پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت روز پزشک

‌عباس‌زاده در ارتباط با تلخی‌ها و شیرینی‌های شغلش می‌گوید: قطعا تلخی و شیرینی کار ما بستگی به حال بیماران دارد، وقتی که متاسفانه کاری از دستمان برنیاید برای بیماری انجام دهیم قطعا تبدیل به خاطره تلخ شده ‌و هر زمان که توانسته‌ایم بیماری را باسلامتی مرخص کنیم  بسیار شاد و خوشحالم می‌شود.

وی گفت: در مجموع از همراهی مردم و صبر و حوصله در این شرایط اپیدمی تشکر دارم ولی متاسفانه برخی مردم‌ نیز کم لطف بوده‌اند و با انجام برخی اقدامات و عدم رعایت‌ها باعث شده‌اند هنوز نتوانیم این بیماری را از شهر و کشورمان ریشه کن بکنیم.

متخصص بیماری‌های داخلی افزود: امیدواریم این قشر اندک نیز به آنهایی که سختی‌های این مسائل را قبول کرده‌اند بپیوندند و نتیجه این همراهی ریشه‌کنی این بیماری از کل کشور برایمان باشد.

عباس‌زاده در پایان برای بهبودی برای کسانی که با این بیماری دست به گریبان هستند و  مدافعانی که جان خود را برای مراقبت از بیماران کرونایی گذاشته‌اند، آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدوارم پزشکان همیشه در کنار همنوعان خود هستند خصوصا در این برهه سلامت و موفق باشند.

گفتگو از اکبر رزمی

انتهای پیام/141/ش

R41374/P/S6,49/CT16 بیشتر بخوانید... پیام محمدجواد ظریف به مناسبت روز پزشک توئیت سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت روز پزشک روحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیام محمدجواد ظریف به مناسبت روز پزشک توئیت سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت روز پزشک روحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۳ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۴ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۵ عضو کمیسیون حقوقی مجلس: فعل و انفعالات بازار بورس قابل اعتماد نیست ۶ جزئیات جدید از طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین / یارانه انرژی به افراد نیازمندتر تعلق می‌گیرد ۷ ناگفته‌هایی از فرمانده افسانه‌ای گردان ۱۵۴ حضرت علی اکبر(ع) / چه کسی تنگه احد را برای اسلام حفظ کرد؟ ۸ محرم ‌هیئت کجا بریم؟ + نشانی هیئت‌های عزاداری کرج مهمترین اخبار استانها نفت‌خیزترین منطقه ایران در حسرت "آب" / لوله انتقال آب به روستاهای ‌رامشیر شکسته شد + فیلم طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز: پلاسما‌درمانی برای بیماران کرونایی نتیجه‌بخش بود + فیلم گزارش ویدئویی| ماه محرم متفاوت در کاشان / لبیک هیئات مذهبی به فرمایشات رهبری در برگزاری عزاداری مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناسبت روز پزشک بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

زهرا سید معملی گفت: سلامت دهان ودندان به نوعی سرمنشاء سلامتی جسم، روح و روان است و حتی در سلامت اجتماعی نیز نقش آفرین بوده و می تواند در روابط اجتماعی افراد را تقویت یا در آن اختلال ایجاد کند.

وی افزود: امسال تمرکز ما این است که از تمام حوزه ها و رده های بهداشتی و درمانی برای بهبود سلامت دهان و دندان  مردم استفاده کنیم. از بهورز در روستاها تا مراقبان سلامت در شهرها، پزشکان و کارشناسان بهداشتی در تمام مراکز متعلق به حوزه سلامت می‌توانند به ما در این عرصه کمک کنند.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با بیان این که عواملی که می توانند در ناحیه دهان و دندان بیماری ایجاد کنند می توانند در بقیه قسمت‌های بدن نیز ایجاد بیماری کنند، اظهار کرد: به عنوان مثال بین بیماری های شدید لثه و دیابت ارتباط وجود دارد. این دو بیماری بر یکدیگر اثرگذار هستند. همچنین بین بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری‌های دهان و دندان و لثه ارتباط وجود دارد.

سیدمعلمی یادآور شد: مادر باردار نیز می‌تواند برای جنین و نوزادش از طریق بیماری‌های دهان و دندان مشکلاتی ایجاد کند. بنابراین سلامت دهان و دندان به سلامت سایر قسمت های بدن کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: بنابراین نقش مشترک تمام افراد درگیر بهداشت و درمان در سلامت دهان و دندان مشهود است و این مساله تنها وظیفه بهداشت‌کاران دهان و دندان و دندانپزشکان نیست.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت ادامه داد: یکی از اهداف مشخص ما در سال جاری این است که از دیدگاه عامل خطر مشترک، یعنی توجه به عواملی که هم بیماری‌های دهان را ایجاد می‌کنند و هم بیماری‌های دیگر را، به مساله بهداشت دهان و دندان بپردازیم.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی خاطرنشان کرد: البته در این راستا نقش ویژه متوجه بهداشت‌کاران و مراقبان سلامت دهان و دندان و دندانپزشکانی است که در بخش‌های دولتی و خصوصی کار می کنند.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با اعلام این که 17 تا 19 اردیبهشت «پویش سلامت دهان و دندان» با هدف افزایش آگاهی عمومی در سلامت دهان و دندان در سطح کشور برگزار می شود، گفت: در این سه روز برنامه های مختلفی برای دانش آموزان، مدارس و جامعه برگزار خواهیم کرد که شناساندن عوامل سلامت و بیماری دهان و دندان از جمله مهم ترین برنامه‌های این پویش خواهد بود.

سیدمعلمی در پایان دندانپزشکان بخش خصوصی و دولتی را به همکاری در این پویش برای آموزش و ارتقای سلامت دهان و دندان مردم دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد