Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@00:53:38 GMT

کرونا ۱۰۲۰۰ تهرانی را قربانی کرد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۹۸۷۷

 به گزارش خبرآنلاین، ناهید خداکرمی در تذکری پیش از دستور درخصوص شیوع بیماری کرونا گفت: وضعیت کشور را در حال ملاحظه داریم و تا دیروز و در عرض ۶ ماه در کل تهران ۱۰ هزار و ۲۰۰ تهرانی جان باخته اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برای مثال در روز جمعه مرگ بچه ای ۸ ساله را شاهد بودیم که اتفاقا پدر و مادرش هم پزشک بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداکرمی گفت: لذا از هموطنان می خواهیم تا نسبت به اجرای فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و شست و شوی دستها پیگیری ویژه داشته باشند.

وی افزود: از شهرداری هم می خواهیم تا نسبت به اجرای صحیح فاصله گذاری دقت لازم را داشته باشند و شعار هر خانه یک حسینیه را پیگیری کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرچند عملکرد سازمان زیباسازی در نصب بیلبوردهای هشدار دهی خوب بوده است اما جا داشت در سطح محلات و مناطق در قالب بیلبوردهایی پروتکل های بهداشتی را به مردم یادآوری می کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد