Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:08:46 GMT

رشد ۸۵ درصدی اعتبارات پروژه های هفته دولت البرز

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۰۲۰۰

رشد ۸۵ درصدی اعتبارات پروژه های هفته دولت البرز

 عزیزاله شهبازی  روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از پروژه های شهرستان فردیس افزود: سال گذشته سه هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت بهره برداری شد که این رقم امسال به چهارهزارو۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است .

وی بیان داشت: امسال بخش کشاورزی محور پروژه های گشایشی در استان البرز قرار گرفته که شاهد ارتقای تولید و افزایش ظرفیت اشتغالزایی هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی یادآور شد که تا پایان هفته دولت ۳۰۹ پروژه  شامل  ۶۳ پروژه بخش خصوصی و  ۲۴۶ پروژه  بخش دولتی در این استان بهره برداری می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: ۲۵  پروژه‌ فردیس نیز با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در بخش های دولتی و خصوصی و در حوزه های مختلف افتتاح شد.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  هفته دولت فردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت فردیس هفته دولت فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام صیادی با بیان اینکه توجه به سلامت روان خانواده هم اندازه سلامت جسمانی مهم است گفت: در سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در سو مصرف مواد مخدر و بیش از ۷ هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.  صیادی گفت: البرز نشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت‌های خانگی، اعتیاد بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز