Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی که در سال ۹۸ فارغ‌التحصیل شده و برای شرکت در آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۹ مهلت معرفی دریافت کرده‌اند، باید در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود اقدام کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار تقی مهری در حاشیه مراسم اعزام مشمولان شهریورماه به مراکز آموزش نیروهای مسلح اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی، تاریخ اجرای آزمونهای سراسری کارشناسی ارشد و دکتری، با تعویق مواجه شد که در این راستا سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با هماهنگی ستادکل نیروهای مسلح نیز به منظور کاهش دغدغه مشمولان و خانواده‌های آنها، افزایش مهلت معرفی مشمولان فارغ‌التحصیل سال 98 را در دستور کار قرار داده و شرایطی را برای تسهیل شرکت در آزمون فراهم کرد که بحمدالله با برگزاری این آزمونها، شرایط اعزام به خدمت این عزیزان مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی افزود: از این رو تمام مشمولان فارغ‌التحصیل سال 98 که برای شرکت در آزمونهای سراسری کارشناسی ارشد و دکتری مهلت دریافت کرده‌اند، باید در اسرع وقت نسبت به معرفی خود برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی از طریق دفاتر پلیس 10+ اقدام کنند و پس از اخذ برگ آماده به خدمت به مرکز آموزش نیروهای مسلح اعزام شوند.

وی ادامه داد:‌ در صورت اعلام قبولی توسط سازمان سنجش برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ها مشمولان غیرغایب از خدمت ترخیص و برای ادامه تحصیل مشکلی ندارند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولانی که نسبت به معرفی خود در زمان مقرر اقدام نکنند وارد غیبت شده و امکان ادامه تحصیل برای آنها فراهم نیست.

مهری تصریح کرد: مشمولان و خانواده‌های آنها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن‌گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

رونمایی از سامانه امریه سربازی فعالان سمن‌های جوانانجزئیات طرح تسهیلات سرباز فناور

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران کنکور دکتری کنکور ارشد کنکور سازمان وظیفه معافیت سربازی سربازی بیشتر بخوانید... رونمایی از سامانه امریه سربازی فعالان سمن‌های جوانان جزئیات طرح تسهیلات سرباز فناور سرباز گیلانی در دفاع از مرزهای کشورمان به شهادت رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رونمایی از سامانه امریه سربازی فعالان سمن‌های جوانان جزئیات طرح تسهیلات سرباز فناور سرباز گیلانی در دفاع از مرزهای کشورمان به شهادت رسید واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران کنکور دکتری کنکور ارشد کنکور سازمان وظیفه معافیت سربازی سربازی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ هزینه اینترنت معلمان و دانش‌آموزان در "شاد" اعلام شد+جزئیات ۲ مدارس "سمپاد" حق ندارند دانش‌آموز را به خاطر "شهریه" ثبت‌نام نکنند ۳ تشییع پیکر شهید پلیس پیشگیری تهران در ستاد فاتب + تصاویر ۴ دانشگاه فرهنگیان: کسر ۴۵ درصد از حقوق "دانشجومعلمان" قانونی است! ۵ آتش‌سوزی در انباری یک بیمارستان در غرب تهران + تصاویر ۶ وضعیت بازگشایی مدارس/ ۱۵ شهریور شرایط قرمز باشد هیچ مدرسه ای بازگشایی نمیشود! ۷ یکی از علل مهم مرگ‌ومیر کرونا در کشورمان عدم‌استفاده از "ظرفیتهای طب سنتی" است ۸ بی‌تدبیری دولت و مجلس در مسئله "جمعیت" چطور ایران را پیرترین کشور خاورمیانه خواهد کرد! مهمترین اخبار اجتماعی وزیر سابق آموزش‌و‌پرورش: باید به‌شدت نگران "عدم‌حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس" باشیم/ "آموزش مجازی" تیغ دولبه آمریکا| تهدید به ضرب و شتم زندانیانی که خواستار آزمایش کرونا هستند محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ماند ۵۰ درصد فوتی‌های کرونا در پایتخت/ خداکرمی: بیش از ۱۰ هزار تهرانی به خاطر کرونا فوت کردند مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران کنکور دکتری کنکور ارشد کنکور سازمان وظیفه معافیت سربازی سربازی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران کنکور دکتری کنکور ارشد کنکور سازمان وظیفه معافیت سربازی سربازی فارغ التحصیل سازمان وظیفه ارشد و دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضائی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالرسول پور عباس ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان بخش‌های مختلف اعم از سازمان‌های اجرایی، اطلاعاتی و امنیتی برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ امن و سالم انجام شده است و داوطلبان با خیال راحت در جلسه آزمون شرکت کنند.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضائی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود؛ لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در ادامه تصریح شد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح پس فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینترنت در هیچکدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

پور عباس تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

کد خبر 747585

دیگر خبرها

  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود