Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@19:21:00 GMT

چرا با اعتماد مردم بازی می‌کنید؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۰۳۸۱

چرا با اعتماد مردم بازی می‌کنید؟

به گزارش اقتصادآنلاین، شاهین چراغی در صفحه شخصی توییتر خود نوشته بود: "تصمیمات خوب و هوشمندانه ای در شورابا حمایت کامل دکتر همتی وسایراعضابرای حمایت از سهامدارانخرد گرفته شد،ایکاش سایر مسوؤلین ومدیران حداقل به اندازه دکتردژپسند در این چندر روز دغدغه سهامداران خرد بازار را میداشتند،مسوؤلین بدانند سهامداران_حقیقی ولی نعمت همه ما در بورس میباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

امروز که در کمتر از یک ساعت شاخص ۵۰ هزار واحد ریخت فعالان بازار سوالشان از این عضو شورای عالی بورس اینست که چرا با اعتماد مردم بازی می‌کنید؟ چرا وعده‌های غیرممکن می‌دهید؟

پربیننده ترین ‌آینده بورس، مسکن و دارایی‌ها چه می‌شود؟/ پیشنهاداتی برای آدم‌های معمولی سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ آب ریخته‌ای که جمع نشد دولت دخالتی در کنترل بازار بورس دارد؟ بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ حقیقی‌ها همچنان اصرار بر خروج دارند نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات/ حمایتی که محقق نشد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس شاخص بورس شورای عالی بورس ریزش شاخص قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز هم در بازار برخلاف انتظار‌ها خبر خاصی نبود! تابلوی معاملات کم رمق است و همچنان رکود و سردرگمی به راحتی حس می‌شود و ظاهرا اراده‌ای برای رشد بازار وجود ندارد. هر خبر یا شایعه‌ای بهانه‌ نوسان یک الی دو روزه می‌شود و این دور باطل فعلا ادامه دارد.

او در ادامه می‌گوید: امروز ارزش معاملات خرد بورس به ۳,۶۴۴ میلیارد تومان رسید و خالص سفارشات با خروج ۱۴۰ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. همچنین تعداد نماد‌های مثبت ۲۴۱ و تعداد نماد‌های منفی ۵۶۵ نماد بود. به عبارتی حدود ۷۲ درصد نماد‌ها در شرایط قرمز بودند و بیشترین تاثیر مثبت بر بازار با وامید و بیشترین تاثیر منفی بر بازار با فولاد به ثبت رسید.

وفایی گفت: در نهایت شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۵ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص