Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@19:16:34 GMT

محسن هاشمی برای نوبت چهارم رئیس شورای شهر پایتخت شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۰۳۸۹

در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر پایتخت، محسن هاشمی با ۱۸ رای از ۲۰ رای ماخوذه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، به عنوان رئیس این شورا برگزیده شد.

به گزارش مهر، در دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که به رأی‌گیری هیأت رئیسه شورا پرداخته شد با رأی ۲۰ نفر از حاضران؛ محسن هاشمی با ۱۸ رأی به عنوان رئیس شورای شهر تهران برای یک سال دیگر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ابراهیم امینی با ۱۶ رأی از مجموع ۲۰ به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

در جریان، انتخاب منشی‌های هیأت رئیسه هاشمی از آروین خواست بار دیگر برای منشی هیأت رئیسه کاندید شود.

الویری گفت اینکه در شورای شهر به شفافیت عملکرد می‌بالیم نتیجه عملکرد خانم آروین است.

فراهانی با اشاره به اینکه مسئولیت دبیران و منشی‌ها زیاد است و مذاکرات باید دقیق ثبت و صورت جلسات تدوین شود و باید فرد پرکار حاضر شود که در همه جلسات حضور داشته باشد و نمی‌توانند از مرخصی استفاده کنند، بنابراین دقت کافی و لازم برای انجام کارهاست.

خداکرمی ابراز داشت: خانم آروین پدیده شورای پنجم است و می‌تواند اینجا بماند. نظم و انضباط آروین و پیگیری بحث شفافیت موضوعی نیست که بتواند از آن گذشت.

آروین با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر درباره انصراف وی از این جایگاه در هفته گذشته گلایه کرده بودند گفت: دوست دارم که به عنوان یکی از جوان‌ترین‌های شورا در این جایگاه حضورداشته باشم، اما توان من در حد این حسن نظر شما نیست.

وی افزود: در شورا آنقدر منسجم و برای رویکرد ناظر بر شفافیت اجماع وجود دارد که کار راحت بود و هر کدام از دوستان می‌توانند ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کنند. تنها دلیل من این است که توانم یاری نمی‌کند.

در نهایت از میان سه کاندیدای این کرسی در شورای شهر که آرش حسینی میلانی، الهام فخاری و زهرا نژاد بهرام رقابت می‌کردند در نهایت از مجموع ۲۰ رأی مأخوذه اعضا، نژاد بهرام با ۱۳ و میلانی با ۱۲ رأی به عنوان اعضای هیأت رئیسه انتخاب شدند.

هاشمی با اشاره به اینکه همه اعضا برای رسیدن به این جایگاه شایستگی داشتند، گفت: حق شناس به دلیل وحدت شورا از این انتخابات انصراف داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 روز پزشک شب های محرم محسن هاشمی نوبت چهارم رئیس شورای شهر کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 روز پزشک شب های محرم هیأت رئیسه شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس

 به گزارش تابناک،ایرنا نوشت: علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس و نامزد فهرست شورای ائتلاف جبهه انقلاب دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در طول هر دوره ۱۴۶۱ روز کاری دارد بعضی از نمایندگان از این ۱۴۶۱ روز در مجموع کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند.

وی گفت: شما می‌بینید که وزیر صمت استیضاح می‌شود بعد رای نمی‌آورد و دوباره دلایلی مطرح می‌شود و با فشار برخی نمایندگان در نوبت اول دستور کار مجلس هم قرار می‌گیرد. البته به دلیل مسائل روانی بعد از استیضاح وزیر صمت قیمت ماشین قدری افت کرد اما بحث اصلی این است که آیا چرخ تولید دچار تحول شد یا خیر.

وی افزود: وزیر صمتی که دو سه ماه قبل استیضاح شد چگونه است که دوباره در نوبت اول استیضاح قرار گرفت؟ این سوال در ذهن برخی از نمایندگان است و الان هم از ما این سوال را می‌پرسند که چه اتفاقی افتاد که استیضاح وزیر صمت یک دفعه در نوبت اول قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود
  • افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید