Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲ شهریور ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۲ هزار عدد ماسک ۳ لایه در نایین سرگرد " هادی کیان مهرفرمانده انتظامی شهرستان نایین اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "نایین" حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۲ هزار عدد ماسک ۳ لایه خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرگرد کیان مهر بیان داشت: ارزش ماسک‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۴۰ میلیون ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   اعتراف مالخر به ۲۸ فقره خرید باطری مسروقه سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان "فلاورجان"، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه مأموران پلیس آگاهی با انجام یک سری تحقیقات و اقدامات تخصصی موفق شدند فردی را که خریدار باطری‌های مسروقه بود شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این فرد هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۲۸ فقره خرید باطری مسروقه از سارقی اعتراف کرد.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به اینکه سارق این اموال نیز شناسایی شده و دستگیر می‌شود گفت: ۷ مالباخته این پرونده شناسایی که باطری‌های خودروی آن‌ها پس از اقدامات قانونی بازگردانده می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان از مردم خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.   انهدام باند سارقان حرفه‌ای مغازه در کاشان سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: بدنبال وصول گزارش‌هایی مبنی بر سرقت سریالی مغازه‌های شهر کاشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام یکسری اقدامات خاص موفق شدند ۴ سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ بساطی افزود: سارقان هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به ۸ فقره سرقت مغازه در شهر "کاشان" اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان به شهروندان توصیه کرد: مغازه خود را به سیستم‌های حفاظتی مجهز کرده، راه‌های ورودی کانل کولر و نور گیر به حفاظ مناسب تجهیز، از نگهداری اسناد و مدارک و وجوهات نقدی در مغازه خودداری، در درب‌های ورودی، سوییچ مخفی تعبیه و از واگذاری مغازه به افراد کم سن وسال و افراد نابالغ خودداری کنند.   محموله گردوی خارجی به مقصد نرسید سرهنگ "علی صادقی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل ورود و خروج خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی شاهین شهر، و در راستای اجرای طرح کشف انواع کالای قاچاق ماموران گشت انتظامی پاسگاه مورچه خورت در پلیس راه "اصفهان، تهران" مستقر شدند.

او افزود: حین کنترل ورود و خروج خودرو‌ها به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از اصفهان به مقصد ارومیه در حرکت بوده مشکوک و جهت بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۹۰۰ کیلو گردوی خارجی، ۲ دستگاه جاروبرقی و یک دستگاه دینام خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی و قانونی کشف شد.

سرهنگ صادقی اظهار با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی کشور و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   کشف بیش از ۱۵ کیلو تریاک در "برخوار سرهنگ " نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت مجرمانه فردی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این متهم با همکاری فرزندش قصد دارد با یک دستگاه خودروی وانت پراید محموله‌ای مواد مخدر از استان‌های مرزی کشور خریداری وبه شهراصفهان منتقل کند که ماموران وارد عمل شدند.

سرهنگ خلیلی عنوان داشت: با ورود خودروی متهم، به شهر اصفهان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با مشارکت ماموران انتظامی کلان شهر اصفهان خودوری موصوف را تحت مراقبت قرار دادند و پس از مراجعت به مخفیگاه با هماهنگی قضائی متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تصریح کرد: در بازرسی از این خودرومقدار ۱۵ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بسته‌های نیم کیلویی جاساز شده بود، کشف و متهمان برای تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

سرهنگ خلیلی در پایان با قدردانی از اهتمام و تلاش همکاران در ماموریت‌های پلیسی، گفت: شهروندان می‌توانند اخبار خود در خصوص قاچاق مواد مخدر و عاملان توزیع و خرده فروشان را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف ماسک سرقت باطری خودرو قاچاق گردوی خارجی فرمانده انتظامی شهرستان ماموران پلیس پلیس آگاهی مواد مخدر یک دستگاه کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز