Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان هواپیمایی ضمن تشریح جزئیات بازخوانی جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی از توقف ضبط cvr جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی 19 ثانیه پس از انفجار موشک اول خبر داد.

تورج دهقانی زنگنه امروز در نشست خبری اعلام نتیجه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه (cvr & fdr) بوئینگ اوکراینی اظهار داشت: به خانواده بازماندگان سانحه بوئینگ اوکراینی تسلیت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گزارش مستقل درباره ضبط کننده های پروازی و توصیف اطلاعاتی انها از نظر فنی و تخصصی برای عموم مردم امری مرسوم نیست. در هیچ سانحه ای اینچنین اتفاقی نیفتاد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اما به دستور صریح رییس جمهور و و وزیر راه که درباره شفافیت با مردم و داغدیده‌های این سانحه سازمان هواپیمایی به عنوان مرجع رسیدگی به این سانحه نتایج مربوط به بازخوانی را به سمع و نظر ملت شریف ایران می‌رساند.

دهقانی زنگنه بیان کرد: 19 ثانیه پس از انفجار موشک اول cvr ضبط مکالمات را متوقف کرده است.

رئیس سازمان هواپیمایی اضافه کرد: 3 نفر کرو در کابین بوده اند که هر 3 متوجه شرایط غیرعادی شده اند، اما صداها نشان می‌دهد، مشکلی از نظر جسمانی در ابتدا نداشته‌اند.

وی اضافه کرد: از صدای مسافران و کابین مسافر اطلاعاتی در دست نیست.

وی تاکید کرد: آسمان ایران امن است و پروازها بر فراز اسمان ایران ایمن خواهد بود.

اخبار مرتبط بررسی تمام احتمالات در روند تحقیق در مورد هواپیمای اوکراینی توافق برای پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی بر اساس قوانین بین المللی خواهد بود توضیحات رئیس کل بیمه مرکزی در مورد بیمه هواپیمای اوکراینی برگزاری دور دوم مذاکرات درباره هواپیمای اوکراینی در تهران توضیحات اوکراین در خصوص مذاکره با ایران بر سر حادثه هواپیمای اوکراینی درخواست جدید کانادا از ایران در خصوص هواپیمای اوکراینی کانادا از ایران خواست اطلاعات جعبه‎ های سیاه هواپیمای اوکراینی را منتشر کند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا سازمان هواپیمایی هواپیمای اوکراینی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هواپیمای اوکراینی بوئینگ اوکراینی جعبه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها

به گفته جاناتان پوکت، تک‌تیرانداز آمریکایی که در اوکراین در حال جنگ است «سربازان اوکراینی ترجیح می‌دهند از تفنگ‌های AK-74 که متعلق به زمان شوروی است، استفاده کنند، چون ظرفیت آن‌ها بالاتر است و گلوله‌های 5.45×39 میلی‌متری دارند» به گفته این سرباز آمریکایی، «اوکراین اکنون به شدت به مهمات نیاز دارد و تانک‌های پیشرفته متحدانش برای دفاع مقابل روسیه کارساز نیست، آن‌ها برای جلوگیری از پیشروی نیروهای روس مجبورند به صورت پیاده‌نظام جنگ کنند.»

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه