Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امسال با توجه به شرایط ویژه حاکم در کشور برگزاری مراسم‌های محرم توسط هیات مذهبی؛ محرمی متفاوتی را رقم زده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، امسال با توجه به شرایط ویژه حاکم در کشور  به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری مراسم‌های محرم توسط هیات مذهبی؛ محرمی متفاوتی را رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل بقاع‌های متبرکه و امام‌زادگان از جمله مناطقی هستند که مراسم‌های را برگزار می‌‌کنند و امام زاده حسن(ع) نیز یکی از این امام‌زادگان شاخص در استان البرز است که محرم امسال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پذیرای عزاداران حسینی است.

چرا مهمترین کنسرتِ محرمی دیگر برگزار نشد؟ / شب دهم را آنلاین پخش کنیدتجمع مقابل شورای شهر تهران به‌دلیل بی‌توجهی شهرداری به محرمبرگی از تاریخ محرم در خراسان رضوی / وقتی رژیم پهلوی از برگزاری مراسمات مذهبی هراس داشت

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT8 بیشتر بخوانید... برگی از تاریخ محرم در خراسان رضوی / وقتی رژیم پهلوی از برگزاری مراسمات مذهبی هراس داشت تجمع مقابل شورای شهر تهران به‌دلیل بی‌توجهی شهرداری به محرم مداحی بنی‌فاطمه در شب سوم محرم ۹۹ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برگی از تاریخ محرم در خراسان رضوی / وقتی رژیم پهلوی از برگزاری مراسمات مذهبی هراس داشت تجمع مقابل شورای شهر تهران به‌دلیل بی‌توجهی شهرداری به محرم مداحی بنی‌فاطمه در شب سوم محرم ۹۹ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۳ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۴ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۵ عضو کمیسیون حقوقی مجلس: فعل و انفعالات بازار بورس قابل اعتماد نیست ۶ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۷ ناگفته‌هایی از فرمانده افسانه‌ای گردان ۱۵۴ حضرت علی اکبر(ع) / چه کسی تنگه احد را برای اسلام حفظ کرد؟ ۸ سناریوی ‌قطعی آب این بار به پیربلوط رسید/ اظهار‌نظرهای متناقض مسئولان در‌باره رفع مشکل مهمترین اخبار استانها گزارش| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین کارخانه تولید تجهیزات مخابراتی ایران / خصوصی‌سازی که به تعطیلی کارخانه انجامید مقاومت برخی مدیران در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان / در برخی ‌دستگاه‌ها ‌۵۰۰ ‌بازنشسته مشغول به کار‌ند استاندار خراسان شمالی: قصد تخریب بیمارستان امام رضا (ع) را نداریم / منتقدان "بی خبر" هستند + فیلم نفت‌خیزترین منطقه ایران در حسرت "آب" / لوله انتقال آب به روستاهای ‌رامشیر شکسته شد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، در مراسمی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی را محصول نهضت امام حسین (ع) می‌دانیم و پیرغلامان حسینی عصاره جریان مردمی هستند و باید فکری شود تا جریان مردمی با ستاد استانی اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی هماهنگی بیشتر و قوی‌تری داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی افزود:میزبانی این مراسم افتخاری است که نصیب شده و بعد از میزبانی اکثر استان‌ها و تجربه ایجاد شده فرصت مناسبی است که بهترین بهره فرهنگی را از تجربیات برگزاری ببریم و بتوانیم به اهداف برنامه ریزی شده وآثار ماندگار آن برسیم.

وی تاکید کرد: محور مهم جریان مردمی محرم و صفر با تجلیل و گرامیداشت پیرغلامان  تقویت می‌شود.

فداکاراستاندارکرمان هم از آمادگی استان و اقدامات انجام شده برای این میزبانی گفت و بیان داشت: تشکیل کمیته های  چهارگانه اولین اقدامی است که انجام شده و سعی کرده ایم تمامی امکانات استان و نهادهای دولتی در کنار ظرفیت‌های مردمی به کارگرفته شود.

رمضان نژاد رئیس سازمان بسیج صداوسیماهم ازاولویت دار شدن کرمان برای میزبانی اجلاسیه بیست ویکمین به دلیل پایتخت بودن جبهه مقاومت خبر داد و گفت:حساسیت مراسم امسال به همین دلیل است و پیرغلامانی از جبهه مقاومت در عرصه بین الملل میهمان ویژه این مراسم هستند.

بیست ویکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی قرار است همزمان با ماه محرم در استان کرمان برگزار شود.

 

 

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان