Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز - مائده داودی| حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

تمجید رسانه بلژیکی از رضایی و قلی‌زاده

شب گذشته از هفته سوم رقابت‌های لیگ فوتبال بلژیک، شارلروا به مصاف لوون رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی کاوه رضایی و علی قلی زاده از ابتدا در ترکیب شارلروا حضور داشتند. گل سوم شارلرو توسط کاوه رضایی روی پاس علی قلی زاده به ثمر رسید.

امروز سایت «dhnet» بلژیک به تمجید از بازیکنان ایرانی شارلروا پرداخت و نوشت: کاوه رضایی همچنان در قله است و بهترین بازیکن گورخرها در گلزنی است. در مقابل هموطنش قلی زاده به دربیل هایش ادامه می دهد و در پاس گل از همه پیشی دارد.

چراغ سبز مهندس لیگ برتر به استقلال

شنیده می‌شود، استقلالی‌ها به سعید واسعی، بازیکن طراح و خوش‌فکر پیکان علاقه‌مند هستند و مذاکرات جدی در این خصوص صورت گرفته و خود او هم تمایل زیادی دارد تا پیراهن آبی را بپوشد. واسعی در لیگ نوزدهم موفق شد آمار ۵ پاس گل را در کارنامه خود ثبت کند.

تیم جدید «استوکس» مشخص شد

«آنتونی استوکس» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی از این تیم بار دیگر به لیگ برتر فوتبال اسکاتلند برگشت و به قراردادی یکساله به تیم لوینگستون پیوست.

وضعیت ۳ بازیکن مصدوم استقلال در آستانه دربی

علی کریمی مدافع تیم فوتبال استقلال که با مصدومیت چهار سر ران رو به رو شده بود دیروز به تمرینات تیمش بازگشت تا پس از تاییدیه‌های پزشکی شانس حضور در دربی را داشته باشد.

سیاوش یزدانی دیگر مدافع آبی پوشان پایتخت هم که در بازی برابر شاهین در مسابقات لیگ برتر مصدوم شده بود به تمرینات آبی‌ها بازگشته تا این بازیکن هم با صلاحدید پزشکان تیم به دیدار دربی برسد.

اما در این میان روزبه چشمی مدافع آبی‌ها که با مصدومیت رو به رو شده همچنان با تیم تمرین نکرده تا شانس کمتری برای دیدار روز چهارشنبه برابر پرسپولیس داشته باشد.

توافق قطعی پرسپولیس با مهاجم گلزن لیگ برتر

عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای پیوستن به پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسید.

آل‌کثیر پس از حامد لک، دانیال اسماعیلی‌فر و سعید آقایی، چهارمین خرید باشگاه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات است.

نمره عالی آزمون بعد از درخشش مقابل تامبوف

از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، زنیت میزبان تامبوف بود و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق به ثبت پاس گل و یک گل شد.

سایت «چمپیونات» روسیه امروز در ارزیابی فنی اش از این بازی به سردار آزمون نمره عالی 7 از 10 را داد.

اعلام اسامی محرومان مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی

در نیمه نهایی جام حذفی فصل ۹۹-۹۸ فقط تیم نفت مسجدسلیمان دو بازیکن محروم به نام هادی صادقی بابا احمدی و احمد الجبوری دارد.

باشگاه پرسپولیس مصمم به حفظ بشار رسن در تیم

در حالی که بشار رسن در گفت و گو با یک رسانه عراقی اعلام کرده بود تصمیم خود را گرفته و دیگر نمی خواهد در پرسپولیس بماند، مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا قرارداد او را هر طور شده تمدید کنند.

رغبتی عضو هیات مدیره پرسپولیس هم اعلام کرد حفظ بشار در اولویت اول باشگاه پرسپولیس قرار دارد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران کاوه رضایی علی قلی زاده سعید واسعی استقلال علی کریمی سیاوش یزدانی روزبه چشمی عیسی آل کثیر پرسپولیس جام حذفی سردار آزمون تیم فوتبال زنیت روسیه بشار رسن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران کاوه رضایی علی قلی زاده سعید واسعی استقلال علی کریمی سیاوش یزدانی روزبه چشمی عیسی آل کثیر پرسپولیس جام حذفی سردار آزمون تیم فوتبال زنیت روسیه بشار رسن تیم فوتبال کاوه رضایی جام حذفی لیگ برتر قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند

دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران یادواره آزادسازی خرمشهر در شهر‌های مختلف برگزار شد و تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.

مس کرمان ۱ (۳) -  (۵) ۱ چادرملو اردکان 

فجرسپاسی شیراز ۰ - ۳ گل گهر سیرجان 

هوادار ۳ - ۱ مس سونگون 

تراکتور ۱ (۳) - (۱) ۱ ذوب آهن

ملوان ۲ - ۱ سایپا

آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس 

استقلال آبی پوش ملاثانی ۱ - ۱ سپاهان درحال برگزاری

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم