Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:04:49 GMT

شهیدان رجائی و باهنر اسوه تقوا و مدیریت جهادی هستند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۱۶۱۳

شهیدان رجائی و باهنر اسوه تقوا و مدیریت جهادی هستند

سیدمحمدی گفت: شهیدان رجائی و باهنر اسوه تقوا و مدیریت جهادی هستند که با رفتار و کردارخود درس بزرگی به ما دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، همزمان با نخستین روز از هفته دولت، با حضور مسئولان گلزار شهدای مسجد جعفری صومعه‌سرا گلباران شد.

 

در این مراسم ضمن قرائت قرآن کریم، مسئولان با حضور بر سر مزار شهدا با قرائت فاتحه و تقدیم شاخه‌های گل با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کرده و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین «سیدجلال سیدمحمدی» با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: بزرگ‌ترین درسی که شهیدان رجایی و باهنر و تمامی شهیدان والا مقام دولت به همه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی دادند، خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: شهیدان صاحبان اصلی این نظام هستند و همه مسئولان و کارکنان ادارات باید در راستای خشنودی روح شهیدان و همچنین معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) از اصل خدمت‌رسانی به مردم غافل نشوند.

 

وی با بیان اینکه شهیدان رجائی و باهنر اسوه تقوا و مدیریت جهادی هستند که با رفتار و کردار خود درس بزرگی به ما دادند گفت:  امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.

 

 

همچنین فرماندار و مسئولان شهرستان در ادامه برنامه‌های نخستین روز از هفته دولت با امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

«سیدجلال سیدمحمدی» در این دیدار با بیان اینکه مسئولین از جنس مردم هستند و به واسطه انتخاب آنها در این جایگاه حضور دارند، گفت: رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم اولویت اصلی مسئولان شهرستان صومعه‌سرا است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان عملکردهای دولت و دستگاه‌های اجرایی است تصریح کرد: همزمان با هفته دولت 172 پروژه عام‌المنفعه عمرانی، اقتصادی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

همچنین در این دیدار صمیمی امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا ضمن گرامیداشت هفته دولت از تلاش فرماندار و مسئولان در يكسال گذشته قدرداني و وحدت و همدلي در بين مديران را خواستار شد.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: گلباران مزار شهدا دیدار با امام جمعه هفته دولت هفته دولت صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه