Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کریمی روز یکشنبه  همزمان با نخستین روز هفته دولت روز یکشنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای قاین افزود: عملیات اجرایی ۳۶ پروژه نیز با پیش‌بینی اعتبار ۷۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در هفته دولت آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه های قابل افتتاح ۲۹ پروژه در حوزه خدمات شهری و ۹۱ پروژه روستایی است که با بهره‌برداری از آنها ۳۷۲ شغل پایدار ایجاد و ۸۰ خانوار از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قاینات گفت: در هفته دولت امسال ۱۵۶ پروژه با اعتبار ۱۷۹ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: در شرایط مقابله نظام سلطه، وظیفه مسوولان تبیین دستاوردهای دولت و پرهیز از سیاه‌نمایی است.

کریمی ادامه داد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا با هدف مقابله با جمهوری اسلامی ایران در قالب ترور، جنگ تحمیلی و ۴۰ سال تهدید و تحریم، راهبرد تولید یاس و ناامیدی در مردم و در برابر حاکمیت قراردادن آنها را در پیش گرفته است.

وی افزود: وظیفه ما در این شرایط حساس حفاظت و صیانت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبیبن دستاوردها و دوری از سیاه‌نمایی و ایجاد شور و نشاط و امید در مردم است.

وی با اشاره به لزوم سرعت، دقت، عدالت و سلامت در ارایه خدمات به مردم اضافه کرد: سودمندی و کارآمدی و رضایت مردم دو مولفه مهم و اساسی است که به تداوم مشروعیت و مقبولیت دولت کمک می‌کند.

فرماندار قاینات با تجلیل از ایستادگی، مقاومت، صبر و ایثار مردم در شرایط تحریم خاطرنشان کرد: موفقیت دولت مرهون همراهی مردم و بویژه راهنمایی و حمایت‌های مقام معظم رهبری است.

کریمی در ادامه اظهار داشت: دولت شهیدان رجایی و باهنر معیار و ملاک دولت انقلابی و جهادی است.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر دو سرمایه بزرگ برای ایران اسلامی هستند که با ایمان، عقلانیت و عشق به مردم خدمات صادقانه و ماندگار در تاریخ ایران را ارائه کردند.

صبح امروز مراسم هفته دولت در شهرستان قاینات با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا فرخ آباد شهر قاین شروع شد.

استان مرزی و کویری خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و قاین مرکز شهرستان قاینات در ۱۰۰ کیلومتری شمال بیرجند است.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح خراسان جنوبی هفته دولت افتتاح طرح خراسان جنوبی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت

محمدرضا دشتی زاده در تجلیل از شهردار سابق خارگ اظهار داشت: شهرداری جزیره راهبردی خارگ از بدو تأسیس تاکنون در مسیر خدمت به شهروندان، مسیر‌های فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در چند سال اخیر و با حضور شعیب بحرینی نسبت به گذشته خدمات حوزه فرهنگی و عمرانی، شهرداری شتاب بیشتری به خود گرفت به طوری که میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافت که نشان از خدمات ارزشمند این حوزه برای توسعه هرچه سریع‌تر سیمای شهری خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همدلی، همراهی و تعامل و همکاری ادارات و همراهی مردم، مشکلات جزیره خارگ رفع خواهد شد.

بر اساس این گزارش، از سوی محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ از شعیب بحرینی شهردار اسبق خارگ به مناسبت بازنشستگی و پایان خدمت وی در این شهرداری تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی