Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید محسن موسوی روز یکشنبه در دیدار با فرماندار و مدیران پلدختر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهدا رجایی و باهنر،افزود: وظیفه همه مسوولان درنظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم و رفع مشکلات آنهااست و امام راحل با آن مقام و عظمت بارها فرمودند به من خدمتگزار بگوید بهتر از آن است که رهبری بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب، اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور انجام گرفته که باید برای مردم بازگو و تشریح شود.

فرماندار پلدختر نیزدر این دیدار ، وظیفه مسوولان را خدمت به مردم  دانست و گفت: دولتمردان خدمتگزاران مردم هستند و تلاش می کنند با بهره مندی از امکانات خدمات مناسبی به مردم ارایه دهند که در این هفته که فرصت مناسبی است مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان  دستاوردها دولت و خدمات نظام  را  برای مردم بازگو و بیان کنند.

حسن رضاییان افزود:نظام با وجود تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه که نوعی جنگ اقتصادی نظام سلطه با مردم است ، کارهای بزرگی برای پیشرفت و آبادانی کشور انجام داده که  انعکاس ، بازگو و بیان این خدمات مردم را نسبت به انقلاب امیدوار و پایدارتر می‌کند.

فرماندار پلدختر نیزدر این دیدار گفت: وظیفه همه ما خدمت به مردم است و مسئولان خدمتگزاران مردم هستندکه در این هفته دستاوردها دولت و خدمات نظام توسط مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به اطلاع مردم می رسد.

برچسب‌ها هفته دولت شهدا محمدعلی رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت شهدا محمدعلی رجایی هفته دولت شهدا محمدعلی رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست