Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست پیامی منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید.

"در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

هفته دولت در تقویم ملی نظام جمهوری اسلامی ایران، تداعی‌کننده واژه مردم‌داری و خدمت در کنار مفاهیم بلندی همچون ایثار و شهادت و از خودگذشتگی است. این هفته مجالی است برای تبیین خدمات دولت و سازمان‌ها به آحاد مردم؛ خدمت به مردمی شریف و عزیز میهن اسلامی؛ همه میدانیم که امسال شرایطی متفاوت در عرصه خدمت رسانی سازمان‌ها بوجود آمده است. شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، اغلب مشاغل و فعالیت‌های جامعه تعطیل یا دچار کاهش تقاضاست.

مفتخرم در این روز‌ها از تلاش کارکنان ازخودگذشته و ایثارگر شبکه پستی کشور بگویم، کارکنانی خدوم و دلسوز، امین و متعهد که در ایام شیوع این بیماری استوار در کنار مردم ایستادند و با گذشت و فداکاری در کنار سایر مشاغل که در خط مقدم پیشگیری از شیوع این بیماری فعالیت داشتند، خدمات گسترده و دشوار خود را با تلاشی دوچندان و بدون رفتن به مرخصی به انجام رساندند تا وقفه‌ای در کارشان ایجاد نشود و کمکی برای مردم باشند تا با ماندن در منزل از بیماری مصون بمانند.

بی تردید در این اوضاع و احوال کارکرد‌های پست بیش از گذشته برای مردم و جامعه نمایان و موجبات افزایش رضایتمندی از خدمات این سازمان دربین مردم شد چرا که بسیاری از امور از مسیر خدمت رسانی پست برای آن‌ها تسهیل شد و همچنان سعی داریم شرایط بهتر و خدماتی گسترده‌تر برای ارائه به هم‌میهنان فراهم کنیم.

این هفته فرصت مغتنمی است تا افق‌های جدیدی برای توسعه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف ترسیم و با تدبیر، گام‌های بلندتر و استوارتر از گذشته برای خدمت رسانی برداریم. بر آنیم تا خدمات خود را روز به‌روز بهینه تر، متنوع‌تر و باکیفیت‌تر از قبل به مردم عزیزمان ارائه دهیم و امید داریم پست؛ همچنان انتخاب اول مردم در دریافت خدمات باقی بماند.

ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت و شهیدان رجائی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد شرکت ملی پست تبریک عرض نموده؛ توفیق خدمت شایسته و در خور شان هموطنان عزیز را برای همگان از خداوند متعال خواستارم."

رمضانعلی سبحانی‌فر

بیشتر بخوانید

مدیرعامل جدید شرکت ملی پست منصوب شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پست مدیرعامل پست هفته دولت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت