Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: باید مشکلات مناطق آزاد و عدم اثرگذاری آنها از لحاظ اقتصادی و اجتماعی برطرف شده و از ظرفیت مناطق آزاد برای توسعه استان بهره‌مند برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در دومین نشست خود با نمایندگان مجلس یازدهم با تاکید بر استفاده و بهره‌گیری علما و تلاش برای اصلاح امور اظهار داشت: باید برای موفقیت در کارها، تقوا و خداترسی را سرلوحه کار خود دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه همدلی و همکاری نمایندگان مجلس یازدهم مایه دلگرمی است که باید تقویت شود تصریح کرد: برای اینکه از این جلسات بتوان برای توسعه استان استفاده کرد باید به صورت منظم و فصلی برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری نمایندگان و مدیران در استان نباید به صورت تقابلی باشد افزود: در این راستا همکاری و همراهی مسئولان اجرایی استان با نمایندگان برای برطرف کردن مشکلات استان از مسئولان ملی ضروری است.

وی با تاکید بر همراهی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اظهار داشت: باید نمایندگان نهضت مطالبه‌گری را از مسئولان ملی احیا کنند.

قریشی به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه تهدید جمعیتی اشاره کرد و گفت: در این رابطه نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید ساز و کار حل آنان از سوی مجلس پیگیر باشند.

اعلام وصول طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزادسخنگوی وزارت امور خارجه: مناطق آزاد فرصتی استثنایی برای پیوند اقتصادی با سایر کشورها استفرودگاه کیش نخستین فرودگاه بین المللی مناطق آزاد ایران

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس در حوزه های انتخابیه نباید به دنبال نصب افراد ناشایست در پست‌های مدیریتی باشند بیان کرد: همه باید به دنبال انتخاب افراد مومن و شایسته برای مسئولیت‌های اجرایی بوده و جناح بندی‌های سیاسی نباید در انتخاب مدیران اثر گذار باشد.

قریشی با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی از ظرفیت های عظیم معادن برخوردار است بیان کرد: باید بهره‌برداری از این معادن و توسعه اقتصادی استان در اولویت کارهای نمایندگان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: باید مشکلات مناطق آزاد و عدم اثرگذاری آنها از لحاظ اقتصادی و اجتماعی برطرف شده و از ظرفیت مناطق آزاد برای توسعه استان بهره‌مند برد.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT11 بیشتر بخوانید... اعلام وصول طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد سخنگوی وزارت امور خارجه: مناطق آزاد فرصتی استثنایی برای پیوند اقتصادی با سایر کشورها است فرودگاه کیش نخستین فرودگاه بین المللی مناطق آزاد ایران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام وصول طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد سخنگوی وزارت امور خارجه: مناطق آزاد فرصتی استثنایی برای پیوند اقتصادی با سایر کشورها است فرودگاه کیش نخستین فرودگاه بین المللی مناطق آزاد ایران پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۳ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۴ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۵ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۶ عضو کمیسیون حقوقی مجلس: فعل و انفعالات بازار بورس قابل اعتماد نیست ۷ سناریوی ‌قطعی آب این بار به پیربلوط رسید/ اظهار‌نظرهای متناقض مسئولان در‌باره رفع مشکل ۸ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند مهمترین اخبار استانها بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی / ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند+ جدول و نمودار واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی ‌مجلس ‌به تهدیدات دائمی آمریکا علیه ‌ایران / انقلاب اسلامی با قدرت به مسیرش ادامه می‌دهد مدیرعامل توانیر: ایران از پیک مصرف برق بدون اعمال خاموشی عبور کرد/ ‌رشد مصرف برق ‌به یک‌درصد رسید درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار مسلح در ‌سراوان / شرور وابسته به گروهک‌های تروریستی به هلاکت رسید مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است مصاحبه| وزیر سابق تشکیلات خودگردان: با امارات اختلاف ریشه‌ای داریم/ اسرائیل اشغالگر را به‌رسمیت نمی‌شناسیم نیویورک تایمز: مکانیزم ماشه نمود بارز بن‌بست دیپلماتیک ترامپ-پامپئو است بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی / ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند+ جدول و نمودار گزارش تسنیم از اولین موتور سبک توربوفن ساخت ایران|‌قلب شیر در سینه پهپادهای ایرانی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در آذربایجان نمایندگان مجلس مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران

آفتاب‌‌نیوز :

محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند.

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد.

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز ۱۷ الی ۱۹ اردیبهشت ماهدر شهر اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین