Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:15:21 GMT

انهدام باند توزیع کننده شیشه در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۳۰۰۸

انهدام باند توزیع کننده شیشه در جنوب تهران

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در این باره گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در یکی از مناطق جنوبی شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: ماموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر است که خانه خود را تبدیل به دپو و نگهداری مواد مخدر شیشه کرده و پس از خرید مواد مخدر از قاچاقچیان حرفه ای در مرزهای شرقی کشور به این مکان انتقال و با همکاری تعدادی از همدستانش آن را بسته بندی و به توزیع آن در جنوب تهران می پردازد.

وی ادامه داد: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهمان شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی برای ورود به منزل و دستگیری متهمان به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و پس از حصول اطمینان از حضور متهم و همدستانش در مخفیگاه مذکور در یک عملیات پلیسی موفق شدند متهم و ۴ همدستش را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: با دستگیری متهمان در جستجوی خانگی، ماموران موفق به کشف ۲۶کیلو۶۵۰ گرم شیشه شدند.

این مقام انتظامی در پایان اضافه کرد: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها شهر تهران مواد مخدر پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران مواد مخدر پلیس تهران بزرگ شهر تهران مواد مخدر پلیس تهران بزرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدودا ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه