Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی "تقدیر" از شروع تصویربرداری و آماده شدن برای پخش خبر داد و گفت: بازیگران سریال مشخص شده‌اند اما تا زمانی که جلوی دوربین قرار نگرفته‌اند اما ان‌شاءالله در خدمت بهرنگ علوی و نسیم ادبی به عنوان بازیگران اصلی سریال خواهیم بود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ "تقدیر" سریال تلویزیونی است که این روزها خودش را آماده فیلمبرداری می‌کند که در مشهد کلید بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران "تقدیر" انتخاب شده‌اند اما به دلیل قطعی نشدن قراردادهایشان فعلاً نامی از آنها برده نشده است. سریال "تقدیر" درباره انقلاب فرهنگی ساخته می‌شود. کاری دانشگاهی که رابطه میان چند استاد دانشگاه که اعضای هیئت مدیره دانشگاهی هستند را از زمان قدیم نشان می‌دهد. 

کارگردانی این سریال را حسن آخوندپور به عهده دارد  این سریال 30 قسمت 40 دقیقه‌ای در شهر مشهد مقابل دوربین خواهد رفت. "تقدیر" درامی عاشقانه درباره انقلاب است که در سال‌های 1354 تا 1358 رخ می‌دهد و در ادامه به زمان حال می‌رسد. بهادر اسدی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی درباره پیشرفت مراحل پیش‌تولید به خبرنگار خبرگزاری تسنیم،‌  گفت: همه کارها را داریم آماده می‌کنیم تا 15 شهریورماه، "تقدیر" در مشهد کلید بخورد. 4 ماه و نیم در مشهد کار داریم و بعد ان‌شاءالله به مشکلی برنخوریم و شرایط کرونایی اجازه بدهد، کار برای پخش در بهمن ماه آماده خواهد شد. البته مدیران درباره پخش آثار تصمیم‌گیری می‌کنند اما ما وظیفه‌داریم هرچه زودتر کارمان را برای پخش، آماده کنیم.

وی درباره بازیگران سریال، توضیح داد: بازیگران مشخص شده‌اند اما تا زمانیکه جلوی دوربین قرار نگیرند نمی‌توانیم نامی از آن‌ها ببریم، چون قطعی نشده‌اند. اما ان‌شاءالله در خدمت بهرنگ علوی و نسیم ادبی به عنوان بازیگران اصلی سریال خواهیم بود. 5 بازیگر نقش محوری داریم که 70 درصد بازیگران آن چهره خواهند بود و 30 درصد هم از بازیگران جوان و تئاتری مشهد استفاده خواهیم کرد. 

تهیه‌کننده سریال "تقدیر" درباره موضوع سریال و استفاده از فضای کرونایی در این سریال تلویزیونی، گفت: یکی از موضوعاتی که این روزها توجه ما را جلب کرده بحث استفاده از ضدعفونی‌ها به جهت جلوگیری از شیوع کرونا است. اما نکته مهم اینجاست که مردم باید بدانند الکلی که استفاده می‌کنند به طور 70 درصدی، باکتری‌های مفید بدن‌شان را از بین می‌برد؛ در صورتیکه می‌توانند با اضافه کردن مقداری آب خیلی از مشکلات‌شان را حل کنند. با این اتفاق هم می‌توانند ویروس کرونا را از بین ببرند و یا جلوی شیوعش را بگیرند. این موضوعات باید در قالب آموزش ارائه شود تا مردم بیشتر درباره‌اش بدانند. 

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: ماجرای "تقدیر" به موضوع مهم دانشگاه‌ها و شرایط قبل و بعد از انقلاب گره خورده است. این آموزش از راه دور و به وسیله فضای مجازی و اینترنت در فضای کرونایی، از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. در شرایطی که مملکت ما از سوی دشمنان مورد حمله سایبری قرار می‌گیرد و اما ایران اسلامی با تدبیر و اصول نمی‌گذارد از پیشرفت عقب بماند این اتفاقات را باید در کارهای تلویزیونی نشان داد و امیدوارم "تقدیر" بتواند این پیشرفت‌ها و توسعه و شکوفایی بعد از انقلاب اسلامی را به خوبی نشان دهد. 

"اکسیر" سریال محرمی تلویزیون شد/ شراره درشتی برگشت + عکس‌"با حسین حرف بزن" از شنبه روی آنتن/ برنامه‌ تلویزیونی که مجری ندارد + فیلم

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون سریال ایرانی بیشتر بخوانید... بازیگران جدید سریال "دادٍستان"/ از محمد کاسبی و برزو ارجمند تا نگار فروزنده و نیما شاهرخ‌شاهی+ تصاویر آخرین خبرها از سریال شهید باکری/ نگارش و پژوهش به پایان رسیده است تکلیف سریال‌های محرمی تلویزیون روشن شد/ وقتی "بوم و بانو" و "زمین گرم" با تأخیر می‌رسند! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازیگران جدید سریال "دادٍستان"/ از محمد کاسبی و برزو ارجمند تا نگار فروزنده و نیما شاهرخ‌شاهی+ تصاویر آخرین خبرها از سریال شهید باکری/ نگارش و پژوهش به پایان رسیده است تکلیف سریال‌های محرمی تلویزیون روشن شد/ وقتی "بوم و بانو" و "زمین گرم" با تأخیر می‌رسند! واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون سریال ایرانی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ جدیدترین استفتاء از رهبر انقلاب دربارۀ تجمعات در شرایط کرونایی ۲ مداحی بنی‌فاطمه در شب دوم محرم ۱۴۴۲ ۳ مداحی محمود کریمی در "تکیه سیّار" ۴ رضا ناجی سرطان را شکست داد ۵ نوحه‌سرایی خیابانی محمود کریمی در شب دوم محرم + فیلم ۶ چه کسی مجیدی را برای بازی در «تیرباران» پیشنهاد داد/ رانت‌خواری و روابط میان هنرمندان و دولت، سینمای سیاسی را نابود کرد ۷ آمادگی لشکر فاطمیون برای جنگ با دشمنان مردم افغانستان ۸ نوسروده‌های یک شاعر تقدیم به ساحت امام حسین (ع) مهمترین اخبار فرهنگی پروژه خلع‌سلاح شدن در ایران مدیون برخورد لاجوردی است/ عده‌ای به سازمان مجاهدین وجوهات می‌دادند اما نظر لاجوردی، نظر امام بود مداحی حیدر توکل در حسینیه سیار محمود کریمی+ فیلم چه کسی مجیدی را برای بازی در «تیرباران» پیشنهاد داد/ رانت‌خواری و روابط میان هنرمندان و دولت، سینمای سیاسی را نابود کرد شارون استون: لطفاً به این قاتل رأی ندهید مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: اقتصاد کشور به‌هیچ‌وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است مصاحبه| وزیر اسبق تشکیلات خودگردان: با امارات اختلاف ریشه‌ای داریم/ اسرائیل اشغالگر را به‌رسمیت نمی‌شناسیم استمداد معاون استاند‌ار خراسان رضوی از مردم ایران / تاسوعا و عاشورای‌ به مشهدمقدس سفر نکنید / وضعیت شهر قرمز است واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی ‌مجلس ‌به تهدیدات دائمی آمریکا علیه ‌ایران / انقلاب اسلامی با قدرت به مسیرش ادامه می‌دهد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون سریال ایرانی رسانه ملی شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون سریال ایرانی برای پخش اند اما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس

امتداد - حامد رستمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، از بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، فاطمه دهقانی مدیر شعب پست بانک استان فارس و معاون اعتباری استان به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر شیری
مدیرعامل محترم پست بانک ایران
سلام علیکم
سرافرازی و توسعه کشور در زمینه‌های گوناگون مرهون اقدام عملی فرزندان پر تلاش، خلاق و تحول آفرین این مرز بوم بوده است. لذا توفیق خدمت به نیکوترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعادل را در پی خواهد داشت.
بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ ای (مدظله العالی) این اقدام خداپسندانه مصداق بارز «مسارعه الخیرات و سابقو الی خیرات» می باشد. به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این ظرفیت ایجاد شده در جهت پیشرفت اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده نموده و با تلاش و پشتکار نسبت به تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی گام بردارند. 
ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای جنابعالی، نظر به تعاملات فی مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با پست بانک و حسن همکاری‌های انجام شده از طرف مدیریت و همکاران مجموعه پست بانک استان فارس، برخود لازم می دارم از زحمات حضرتعالی در راس مدیریت کشوری و مجموعه پست بانک استان به مدیریت سرکار خانم دهقانی و معاون اعتباری سرکار خانم قنبریان، به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی قدردانی و تشکر نموده و از درگاه حضرت احدیت، نیکنامی و تداوم توفیقات مسالت می نمایم.

حامد رستمی
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها
 

 

 


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم/ نگاهی به فیلم مست عشق