Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در جمع هیئت امناء طرح وقف در گردش کتاب خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز شرایط استفاده از امکانات موجود برای رسیدن به راه نجات نیازمند طرح است، افزود: جهان نیازمند تغییر از این وضع وحشی گری و تبدیل به مدینه فاضله است.

وی خطاب به اعضای حاضر در جلسه بیان کرد: توسعه تبلیغ فرهنگ به عنوان بخشی از رسالت هیئت امناء طرح وقف برای رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند اقدامات و لوازم زیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمنان در دشمنی خود سنگ تمام می گذارند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، افزود: رسانه های دشمن در بمباران تبلیغاتی و تعویض موقعیت و مکان جلاد و شهید هنر می کند، اما ما از تبیین مسائل و مطالبی که حق روشن است، عاجز هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیاری از قصورها زائیده تاریخ بوده که باعث شده طیفی که به عنوان حق پرست به معنی صحیحش هستند در انزوا باشند.

وی بیان کرد: دشمن در جهت تبلیغات بسیار حساب شده کار می کند و همه جهات را می سنجد و از هیچ، همه چیز می سازد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: اگر امور به اهلش واگذار شود و به اهل ابتکار میدان داده شود، می توان موفقیت های چشمگیری را مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواستار سپردن مسائل به جوانان شد و افزود: در بسیاری از مسائل علمی، تکنیک و هنر که کار به دست جوانان داده شده، نتایج خوبی هم حاصل شده است.

امام حسین (ع) شهید راه عدالت

آیت الله عبادی با بیان اینکه اسلام غریب‌تر و تنها تر از هر چیزی است، گفت: دشمن با گرفتن فضای مجازی در رختخواب های فرزندان ما حضور دارد بنابراین نیاز است در راستای آگاهی ها و تبلیغات طرح ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مکتب های شرق و غرب به بن بست رسیده اند، اظهار کرد: اگرچه دشمنان موج ها و پارازیت هایی برای گرفتن حواس جامعه ایجاد می کنند اما حق همیشه باطل را می کوبد.

آیت الله عبادی گفت: امروز در خیابان های واشنگتن، برلین، لندن و پاریس صدای عدالت خواهی بلند بوده و مردم فریاد می زنند تا عدالتی نباشد صلحی نیست.

وی امام علی (ع) را سمبل عدالت دانست و افزود: همچنین امام حسین (ع) شهید راه عدالت و حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت در جهت نجات بشر به سمت عدالت است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر انقلاب در این ۴۰ سال در دست اهلش قرار داشت، همه موانع را پشت سر گذاشته بودیم، افزود: متأسفانه هر دولتی که بر سر کار آمد به جای اجرا کردن اسلام و انقلاب، سلیقه خود را پیاده کرده است.

کد خبر 5006275

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم شیراز مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا آیت الله عبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ

صدها نفر روز گذشته در تجمعی در هامبورگ که با حضور گسترده نیروهای پلیس همراه بود علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان اعتراض کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، در هامبورگ آلمان بیش از 1000 نفر علیه سیاست های ضد اسلامی دولت آلمان تظاهرات کردند. معترضان شعار الله اکبر سر می دادند.

به این ترتیب بیش از 1000 تظاهرکننده به دنبال فراخوان اسلامگرایان برای تظاهرات روز شنبه در هامبورگ تجمع کردند. آنها در منطقه سنت گئورگ علیه سیاست و کمپین رسانه‌ای اسلام هراسانه در آلمان تظاهرات کردند. شعارهایی مانند «آلمان = دیکتاتوری ارزش‌ها» را می شد روی بنرهایی که در دست معترضان بود دید.

این تجمع با حضور گسترده پلیس همراه بود و بدون هیچ حادثه‌ای برگزار شد. پلیس تعداد شرکت کنندگان را 1100 نفر اعلام کرده است.

سازمان دهندگان این اعتراضات بارها از تظاهرکنندگان خواستند که فریاد الله اکبر سر دهند. سخنرانان، سیاستمداران و رسانه‌ها را به «دروغ‌های ارزان قیمت» و «گزارش‌های بزدلانه» متهم کردند که قصد داشتند در سایه جنگ غزه همه مسلمانان آلمان را به‌عنوان افراطی معرفی کنند.

کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامیافزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد