Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری از آمادگی برای برگزاری با شکوه مناسبتهای محرم و صفر خبر داد و گفت: در این راستا، ۲۱ هزار گشت انتظامی، پیاده و همیاران محرم برای برقراری نظم و امنیت مجالس عزاداری نقش‌آفرینی خواهند کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار مهدی معصوم‌بیگی با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مجالس عزاداری توسط پیروان این امام شهید و هیئات حسینی و ارتقای آماد‌گی رده‌های پلیس پیشگیری در سراسر کشور به منظور تأمین نظم و امنیت مجالس عزاداری اظهار کرد: در راستای بزرگداشت حماسه عظیم کربلای حسینی و حفظ آرامش هیئات‌ مذهبی و آحاد مردم عزادار، هفت هزار و 490 واحد گشت خودرویی، چهار هزار و 183 واحد گشت موتورسوار و 9 هزار و 354 نفر گشت پیاده با انجام گشت‌زنی هدفمند ضمن پیشگیری از وقوع جرائم در راستای تأمین نظم و امنیت مجالس عزاداری نقش‌آفرینی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری ادامه داد: همیاران محرم که با هیئات و پلیس همکاری تنگاتنگی دارند و نقش اساسی در برقراری نظم هیئات و رعایت پروتکلها خواهند داشت با همراهی بیش از 66 هزار نفر از همکاران بنده اعم از کادر و وظیفه و دست‌اندرکاران اقامه عزای حسینی در ارتباط خواهند بود تا مراسمها و مجالس پیش‌بینی شده برای این مناسبت در کمال آرامش و به بهترین وجه ممکن و البته با رعایت موازین بهداشتی برگزار شود.

وی با اشاره به ارائه آموزشهای لازم به کارکنان برای پیشگیری از هرگونه اعمال خرابکارانه توسط افراد معاند، تصریح کرد: در این راستا علاوه بر فعال کردن تیمهای کشف و خنثی‌سازی، بیش از هفت هزار جلسه هماهنگی و توسعه همکاری‌های متقابل با سازمان تبلیغات اسلامی، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، سازمانهای امدادی، هیئات مذهبی و هیئت امنای مساجد و مسئولان مجالس عزاداری برگزار شده است.

این مقام انتظامی، مشارکت و هم‌گرایی عزاداران با پلیس را نوعی وفاق اجتماعی دانست و بیان کرد: اصلی‌ترین مسئولیتی که پلیس در ایام پر فیض محرم‌ در کنار وظایف همیشگی خود به آن می‌پردازد، تأمین نظم و امنیت مراسم عزاداری و برنامه‌های آنها برای پیشگیری از بروز بی‌نظمی و ناامنی است.

معصوم‌بیگی با بیان اینکه تمام رده‌ها و یگانهای پلیس پیشگیری نسبت به حساسیت و اهمیت این ایام توجیه شده‌اند، افزود: فرماندهان و تیمهای بازرسی با سرکشی مداوم و دقیق به تمام بخشهای تحت امر خود، آمادگی نیروها را چند برابر کرده‌اند.

رئیس پلیس پلیس پیشگیری با اشاره به شور و شوقی که در این روزها در سراسر کشور فراگیر شده است، خاطرنشان کرد: ماه محرم به عنوان بهترین و کامل‌ترین عامل در کنترل آسیبهای اجتماعی محسوب می‌شود بنابراین مردم و مخصوصاً جوانان باید نهایت بهره را از عبرتها و درسهای واقعه عاشورا بیاموزند و سرمشق زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه پلیس پیشگیری تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت مجالس امام حسین(ع) و برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن خواهد کرد، گفت: امیدواریم که این ایام موجب افزایش معنویت در جامعه و تزکیه نفس و پاکی قلبهای تمام هموطنان عزیزمان شود.

رئیس پلیس پیشگیری: مردم از پلیس رفتار استاندارد مبتنی بر اخلاق حرفه‌ای می‌خواهندنمکی تاکید کرد: ضرورت نظارت نیروی انتظامی بر حسن اجرای دستورالعمل‌‌های ستاد ملی کرونا

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بهداشت و درمان ویروس کرونا عزاداری هیئت پلیس 110 پلیس پیشگیری ماه محرم پلیس بیشتر بخوانید... رئیس پلیس مازندران: شئون اسلامی با عمل به توصیه‌های بهداشتی در عزدارای‌ها تقویت شود تشییع پیکر شهید پلیس پیشگیری تهران در ستاد فاتب + تصاویر رئیس پلیس پیشگیری ناجا: اجازه عرض‌اندام به مخلان امنیت نمی‌دهیم / برخورد "آفندی، قاطع و بلادرنگ" ‌با اراذل و اوباش قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس پلیس مازندران: شئون اسلامی با عمل به توصیه‌های بهداشتی در عزدارای‌ها تقویت شود تشییع پیکر شهید پلیس پیشگیری تهران در ستاد فاتب + تصاویر رئیس پلیس پیشگیری ناجا: اجازه عرض‌اندام به مخلان امنیت نمی‌دهیم / برخورد "آفندی، قاطع و بلادرنگ" ‌با اراذل و اوباش واژه های کاربردی مرتبط بهداشت و درمان ویروس کرونا عزاداری هیئت پلیس 110 پلیس پیشگیری ماه محرم پلیس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ هزینه اینترنت معلمان و دانش‌آموزان در "شاد" اعلام شد+جزئیات ۲ مدارس "سمپاد" حق ندارند دانش‌آموز را به خاطر "شهریه" ثبت‌نام نکنند ۳ وزیر سابق آموزش‌و‌پرورش: باید به‌شدت نگران "عدم‌حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس" باشیم/ "آموزش مجازی" تیغ دولبه ۴ تشییع پیکر شهید پلیس پیشگیری تهران در ستاد فاتب + تصاویر ۵ بی‌تدبیری دولت و مجلس در مسئله "جمعیت" چطور ایران را پیرترین کشور خاورمیانه خواهد کرد! ۶ وضعیت بازگشایی مدارس/ ۱۵ شهریور شرایط قرمز باشد هیچ مدرسه ای بازگشایی نمیشود! ۷ دانشگاه فرهنگیان: کسر ۴۵ درصد از حقوق "دانشجومعلمان" قانونی است! ۸ آتش‌سوزی در انباری یک بیمارستان در غرب تهران + تصاویر مهمترین اخبار اجتماعی وزیر سابق آموزش‌و‌پرورش: باید به‌شدت نگران "عدم‌حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس" باشیم/ "آموزش مجازی" تیغ دولبه آمریکا| تهدید به ضرب و شتم زندانیانی که خواستار آزمایش کرونا هستند محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ماند ۵۰ درصد فوتی‌های کرونا در پایتخت/ خداکرمی: بیش از ۱۰ هزار تهرانی به خاطر کرونا فوت کردند مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: اقتصاد کشور به‌هیچ‌وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد شایگو: ایران شریک راهبردی روسیه است/ امیر حاتمی: روسیه نقش مهمی در منطقه و جهان دارد روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است مصاحبه| وزیر اسبق تشکیلات خودگردان: با امارات اختلاف ریشه‌ای داریم/ اسرائیل اشغالگر را به‌رسمیت نمی‌شناسیم استمداد معاون استاند‌ار خراسان رضوی از مردم ایران / تاسوعا و عاشورای‌ به مشهدمقدس سفر نکنید / وضعیت شهر قرمز است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان ویروس کرونا عزاداری هیئت پلیس 110 پلیس پیشگیری ماه محرم پلیس بهداشت و درمان ویروس کرونا عزاداری هیئت پلیس 110 پلیس پیشگیری ماه محرم پلیس نظم و امنیت مجالس عزاداری رئیس پلیس پیشگیری تأمین نظم و امنیت ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند