Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:08:53 GMT

امکان مشاهده ویرایش سوابق تحصیلی کنکوری ها فراهم شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۳۶۷۲

امکان مشاهده ویرایش سوابق تحصیلی کنکوری ها فراهم شد

بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور،مشاهده ویرایش سوابق تحصیلی متقاضیان آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۳۹۹ دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی امکان پذیر شد.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌ مورخ ۹۹/۰۵/۲۲ به ‌اطلاع‌ همه متقاضیان شرکت‌ کننده در تمامی گروه های آزمایشی آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۹ که مشمول سوابق تحصیلی هستند، می‌رساند اطلاعات مربوط به مشخصات فردی و نمرات سوابق تحصیلی آنها در درگاه این سازمان بارگذاری گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متقاضیان می‌توانند ظرف امروز و فردا (دوم و سوم شهریورماه) با مراجعه به درگاه این سازمان نسبت به مشاهده مشخصات فردی و نمرات سوابق تحصیلی خود اقدام نموده و درصورتی که مغایرتی در اطلاعات و سوابق تحصیلی مشاهده نمودند و یا اطلاعات آنها در سامانه موجود نبود، لازم است حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۶/۰۵ به منطقه آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه نموده و از آن طریق نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.

ضمنأ متقاضیانی که تمایل به ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون خود را دارند نیز می توانند در بازه زمانی فوق(دوم و سوم شهریورماه) با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنکور 99 سوابق تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

موسوی خطیر با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه‌ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سال‌های آینده است، گفت: نخستین اقدام برای این منظور، افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در نمرات نهایی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه شواهد نشان‌دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر می‌کند و از اضطراب آنها می‌کاهد، افزود: یکی از راهبرد‌های موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیشتر کردن تعداد نوبت‌های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: با هوشمند کردن آزمون‌های سراسری، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده