Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه نینوای گلستان خطاب به مدیران و مسئولان پارک علم و فناوری استان گفتد: سپاه نینوا را به عنوان یک پیشتیبان کنار خود ببینید و روی کمک ما حساب کنید - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوای گلستان، سردار علی ملک‌شاهکوهی در بازدید از پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: امروز با مشاهده اقدامات و دستاوردهای این جوانان نخبه در پارک علم و فناوری به وجد آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در کارهای دانش بنیان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است که می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات تولید باشد.

پارک علم و فناوری سلامت استان کرمان راه‌اندازی می‌شودیاسوج| چرا شهرستان کهگیلویه برای پارک علم و فناوری اولویتی ندارد؟پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از پایان‌نامه‌های «فناورانه» حمایت می‌کند

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: متاسفانه استان ما قدری از مسیر پیشرفت و توسعه عقب است و باید فارغ از هر نگاه سیاسی به فکر رشد زیرساخت‌های استان باشیم.

وی خطاب به مدیران و مسئولان پارک علم و فناوری استان افزود: سپاه نینوا را به عنوان یک پیشتیبان کنار خود ببینید و روی کمک ما حساب کنید.

ملک‌شاهکوهی اظهار داشت: مجموعه سازمان بسیج علمی پژوهشی استان حلقه واسط سپاه نینوا با پارک علم و فناوری است تا باهم بر اساس تفکر بسیجی به سمت جلو حرکت کنیم.

انتهای پیام/582

R41471/P/S6,70/CT12 بیشتر بخوانید... پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی تجاری‌سازی می‌شود تجهیزات و امکانات مورد نیاز پارک علم و فناوری استان اردبیل تامین شود پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر به بهره برداری می‌رسد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی تجاری‌سازی می‌شود تجهیزات و امکانات مورد نیاز پارک علم و فناوری استان اردبیل تامین شود پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر به بهره برداری می‌رسد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۳ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۴ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۵ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۶ عضو کمیسیون حقوقی مجلس: فعل و انفعالات بازار بورس قابل اعتماد نیست ۷ نفت‌خیزترین منطقه ایران در حسرت "آب" / لوله انتقال آب به روستاهای ‌رامشیر شکسته شد + فیلم ۸ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند مهمترین اخبار استانها بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند+ جدول و نمودار واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی ‌مجلس ‌به تهدیدات دائمی آمریکا علیه ‌ایران / انقلاب اسلامی با قدرت به مسیرش ادامه می‌دهد استمداد معاون استاند‌ار خراسان‌رضوی از مردم ایران/ تاسوعا و عاشورا به مشهد مقدس سفر نکنید/ وضعیت شهر قرمز است مدیرعامل توانیر: ایران از پیک مصرف برق بدون اعمال خاموشی عبور کرد/ ‌رشد مصرف برق ‌به یک‌درصد رسید مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: اقتصاد کشور به‌هیچ‌وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد شایگو: ایران شریک راهبردی روسیه است/ امیر حاتمی: روسیه نقش مهمی در منطقه و جهان دارد روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است مصاحبه| وزیر اسبق تشکیلات خودگردان: با امارات اختلاف ریشه‌ای داریم/ اسرائیل اشغالگر را به‌رسمیت نمی‌شناسیم استمداد معاون استاند‌ار خراسان‌رضوی از مردم ایران/ تاسوعا و عاشورا به مشهد مقدس سفر نکنید/ وضعیت شهر قرمز است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارک علم و فناوری استان پارک علم و فناوری سپاه نینوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در حکم انتصاب وزیر علوم خطاب به دکتر علی اسماعیلی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب می‌ شوید.

  محمدعلی زلفی‌ گل در این حکم افزوده است: امید است با توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی، نقش شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نوآوری به ویژه توسعه پارک و مراکز رشد و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ ها و موسسات دانش بنیان مستقر در پارک ایفا کنید.   در این حکم با اشاره به ماموریت رییس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی تعامل و تکامل هم‌ افزا با استانداری، دانشگاه‌ ها و سایر دستگاه‌ های اجرایی، صنایع خصوصی و دولتی، ایجاد زیرساخت‌ های مناسب برای پارک به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات مورد نیاز توسعه کسب و کار شرکت ها و واحدهای فناور، بسترسازی نرم افزاری و سخت افزاری برای ظهور و بروز نوآوری، مشارکت و ایفای نقش موثر در ارتقای زیست بوم نوآوری و فناوری منطقه، طراحی ساز و کار لازم برای تربیت نیروی انسانی متخصص در سطوح و حوزه های مختلف مورد نیاز پارک علم و فناوری تاکید شده است.   همچنین در این حکم توجه ویژه به معضل بیکاری و تلاش برای ایجادطرح‌ های اشتغال زایی دانش بنیان و تغییر فرصت کار جویی به کارآفرینی، تدوین ساز و کار علمیاتی برای تحقق مرجعیت و دیپلماسی فناوری و نوآوری و رصد فناوری های نوظهور، بهره‌ گیری از ظرفیت‌ های بخش خصوصی و غیر دولتی در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان، تلاش در جهت ایجاد قطب‌ های فناوری، سیاستگزاری، برنامه ریزی و جذب فن آموز، دستیار و پسادکترای فناوری، مهندسی طرح های کلان فناوری و تبدیل آنها به ریز پروژه‌ ها و واگذاری آنها به شرکت‌ های دانش‌ بنیان برای اجرا مورد اشاره قرار گرفته است.   پیش از این دکتر مسعود میرزایی شهرابی این سمت را بر عهده داشت که در آذرماه سال گذشته به ریاست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد.   علی اسماعیلی متولد سال ۱۳۶۳ شهر آمل و دانش‌ آموخته رشته مهندسی هوا فضا و عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد با مرتبه استادیار است که پیش از این نیز معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی بود.   وی همچنین حدود ۱۰ سال تجربه کار در زیست‌بوم فناوری و استارتاپی در خارج از کشور را دارد و دارای بیش از ۹۰ مقاله علمی - پژوهشی در نشریات علمی بین‌المللی است.   از افتخارات کسب شده اسماعیلی می‌ توان به دانشجوی نمونه کشوری، پژوهشگر برتر دانشگاه فردوسی مشهد، دانش‌ آموخته برتر بنیاد ملی نخبگان و جوان ایرانی برتر در حوزه فناوری‌ های نوین در خارج از کشور اشاره کرد.  

دیگر خبرها

  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد