Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-29@22:21:41 GMT

نقش زيرساختی صنعت برق در رونق صنايع

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۴۰۸۲

نقش زيرساختی صنعت برق در رونق صنايع

استاندار استان مرکزی گفت: صنعت برق با حمايت از ايجاد نيروگاه‌های كوچك خصوصی در بخش‌های مختلف می‌تواند كمك تاثيرگذاری به دولت كند.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، سيدعلی آقازاده در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعت برق استان مركزی که با حضور مدیرعامل توانیر برگزار شد، با تقدير از تلاش‌های كاركنان ساعی صنعت برق افزود: با افتتاح اين پروژه‌ها، گام بلندی در راستای پيشرفت استان خواهيم برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: صنعت برق با حمايت از ايجاد نيروگاه‌های كوچك خصوصی در بخش‌های مختلف می‌تواند كمك تاثيرگذاری به دولت كند و بسيار خرسنديم که صنعت برق استان در نقاط مختلف موجب تقويت زيرساخت‌ها و شكوفایی استان را فراهم می‌سازد.

استاندار استان مرکزی افزود: استان مرکزی یک استان صنعتی است و زيرساخت برق در آن می‌تواند در رونق و توسعه صنايع ديگر نقش مهمی داشته باشد.

ايجاد اشتغال برای 10 هزار نفر با احداث طرح‌های صنعت برق در استان مركزی

مديرعامل شرکت برق منطقه‌ای برق باختر در آيين افتتاح طرح‌های هفدهمين هفته از پويش #هرهفته_الف_ب_ايران كه همزمان با هفته دولت انجام شد، گفت: سال گذشته به‌رغم سيل ويرانگر در استان مركزی و لرستان با تمام تجهيزات توانستيم خدمات مستمر برق را ارايه كنيم و اجازه ندهيم محدوديت‌ها مانعی در خدمات‌رسانی ايجاد كند.

فرهاد شبيهی با اشاره اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های استان با حمايت مسئولان ارشد استان و شركت توانير انجام شد، ادامه داد: به موازات اجرای پروژه‌ها در زمینه توسعه زيرساخت‌ها هم حركت كرديم و در مجموع 700 ميليارد تومان پروژه در اين قالب پويش افتتاح شده است.

وی افزود: با انسجام و سخت‌كوشی توانستيم علاوه بر فعاليت‌های جاری، در فعاليت‌های زيرساختی حركت كنيم كه این امر موجبات رشد و توسعه و آبادانی كشور را فراهم می‌سازد.

شبيهی با بیان اینکه با احداث اين پروژه‌ها، 10 هزار شغل در استان مركزی ايجاد شد، ادامه داد: امروز با احداث پست 63.20 كيلوولت شهباز، پست سبار شهر صنعتی زاويه، پست و خط 63.20 كيلوولت دوهك و افتتاح نيروگاه 20 مگاواتی صيناكو، در مجموع 206 ميليارد تومان سرمايه گذاری به مرحله بهره برداری رسيد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو استان مرکزی صنعت برق پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر

وزیر نیرو با حضور در استان البرز از پروژه‌های این وزارتخانه در استان بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی‌اکبر محرابیان صبح امروز با حضور در شهرستان‌های کرج و چهارباغ از پروژه های مهم این استان در شهرستان چهارباغ بازدید کرد.

بازدید از وضعیت روشنایی و زیرساخت های توزیع برق شهرک مسکونی ابریشم در شهرستان چهارباغ اولین مقصد سفر وزیر نیرو بود و با حضور در این شهرستان از نزدیک با مشکلات برقی شهرستان بازدید و در دستورات لازم جهت تسریع این پروژه را صادر کرد.

شهرک ابریشم از محله های هدف قرارگاه اجتماعی استان بوده و ارتقا زیرساخت های آن مورد توجه ویژه قرار دارد.

بازدید از پروژه پست 400 کیلوولت برق در شهرستان چهارباغ نیز از دیگر پروژه های مهم وزیر در این بازدید بود.

ایجاد این پست سال گذشته در سفر پیشین وزیر نیرو به استان مصوب شده و عملیات اجرایی آن آغاز گردید که بر اساس زمان بندی صورت گرفته این پست تا آخر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

تامین اعتبار لازم و رفع موانع جهت تسریع در تکمیل پست، از جمله موضوعات مورد بررسی در این بازدید بود.

  آخرین مقصد محرابیان وزیر نیرو که استاندار البرز نیز وی را همراهی می کرد، بازدید از پست 400 کیلوولت برق در باغستان کرج است.

احداث این پست نیز سال گذشته بعنوان اولین پست 400 کیلوولت استان البرز با حضور وزیر نیرو مورد بهره برداری قرار گرفت.

بررسی اعتبارات و پیشرفت فیزیکی این پروژه نیز از جمله موضوعاتی بود که در این بازدید مد نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد