Web Analytics Made Easy - Statcounter

ئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح ۱۱پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری حدود یکهزار و صد میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی تشنه دل در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این ۱۱طرح صنعتی و معدنی همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان استانی در شهرستان‌های سمنان، گرمسار ، شاهرود ، دامغان و سرخه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها ، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحدها برای حدود ۲۳۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح شرکت آریا کنف برد سمنان در هفته دولت امسال خبر داد گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری ۴۱۷ میلیارد ریال ، ظرفیت تولید سالانه ۸۰هزار تن قطعات گچی ساختمانی را دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال ۲۵ نفر ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پیشرو کاغذ گستران در شهرستان گرمسار با ظرفیت تولید سالانه ۳۰هزار تن کاغذ و مقوای تست لاینر و ورق کارتن نیز به یمن برکت هفته دولت با سرمایه‌گذاری حدود ۱۳۳ میلیارد ریال که زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است افتتاح می ‌شود.

تشنه دل از افتتاح واحد تولیدی سینا پارت مس ایرانیان در شهرستان شاهرود خبر داد و تصریح کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود ۴۰ میلیارد ریال ظرفیت تولید ۱۵۰ تن مس کاتدی را خواهد داشت که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود ۱۵ نفر فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: واحد تولیدی امیران ذوب در شهرستان دامغان از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت می باشد که ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰۰ تن فرومنگنز را دارد که برای راه اندازی این طرح درحدود ۱۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است و زمینه اشتغال ۱۵ نفر نیز فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با هفته دولت، واحدهای تولیدی سیم و کابل مهدی تولید کننده لوله تک جداره آب و انواع سیم مسی مفتولی روکش دار ، آریا گستر توسان کابل ، تولید کننده سیم و کابل برق افشان مسی در سمنان ، واحدهای تولیدی دیسکی لنت تولید کننده لنت ترمز خودرو و جوشکاران غیر همنام کویر تولید کننده ورق های فلزی بیمتال و ترمیتال در شهرستان سرخه با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد که با راه انداری این طرح ها برای ۴۰ نفر شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

 تشنه دل افزود: شرکت صنایع شیمیایی ارمغان سلولز مهدی تولید کننده انواع چسب ، واحد تولیدی یگانه تولید کننده محصولات ساخته شده از MDF و شرکت آژند فن آبراه تولید کننده انواع اتاق بار کامیونت در شهرستان گرمسار از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است که برای راه اندازی این طرح ها حدود ۱۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و ۱۰۰ نفر نیز مشغول به کار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری راه اندازی زمینه اشتغال میلیارد ریال ظرفیت تولید تولید کننده بهره برداری واحد تولیدی استان سمنان هفته دولت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پروژه فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحدهای صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده