Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از اعلام محکومیت اولیه فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت 6 میلیون و 137 هزار یورو به مارک ویلموتس، نهادهای نظارتی نسبت به آنچه، کوتاهی برخی افراد نامیده شده بود، ورود کرد تا این پرونده به صورت ویژه و جدی توسط نهادهای نظارتی بررسی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، گفتنی است نمایندگان مجلس بخصوص احسان قاضی زاده هاشمی نیز معتقدند کسانی که در این پرونده با قصور خودشان باعث چنین شکست سنگینی از لحاظ مالی و وجهه‌ی بین المللی شده‌اند باید از دارایی شخصی خود مبلغ شش میلیون یورویی را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه هوشنگ نصیرزاده در گفت‌و‌گو با ایران ورزشی عنوان کرد که نهادهای نظارتی از او به عنوان کارشناس مسایل حقوقی و آشنا به امور فدراسیون فوتبال چندین سوال کرده است:« صبح امروز توسط یک نهاد نظارتی برای ارائه نظرات کارشناسی پیرامون قرارداد ویلموتس دعوت شدم و نظراتم را نسبت به این پرونده بیان کردم،»

نصیرزاده در ادامه‌ی این گفت و گوی کوتاه پیگیری نهادهای نظارتی را به فال نیک گرفت چون این موضوع حالا یک مطالبه مردمی است:«اخذ نظرات کارشناسان مختلف کار پسندیده‌ای است ضمن اینکه به نظر می‌رسد نهادهاس نظارتی در انجام تحقیقات، بسیار جدی هستند. اقدامی که در شرایط فعلی تبدیل به یک مطالبه مردمی شده است.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت هوشنگ نصیرزاده قرارداد ویلموتس فدراسیون فوتبال نهاد نظارتی تابناک ورزشی کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت نهادهای نظارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه امروز ۱۰ اردیبهشت، در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسأله فلسطین یک مسأله جهانی و تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است، گفت: تا زمانی که مسأله فلسطین حل نشود، امنیت و ثبات پایدار در منطقه و جهان شکل نخواهد گرفت.

دریافت 46 MB

خبرنگار: اکرم احقاقی/ تصویربردار و تدوینگر: اسماعیل گلرخ 

دیگر خبرها

  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی
  • نگرانی از کاهش سطح دینداری و افزایش بی اعتمادی در جامعه در یادداشت عباس عبدی
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • ویدیو/ تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟