Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان علی اکبر عباسی راد رئیس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستات دامعان گفت: از سال ۹۲ تا کنون بیش از ۳۷۵ هکتار طرح جنگلکاری اقتصادی و مشارکتی با مشارکت جوامع محلی  (جام)  در مناطق کلاریز و دیباج کلاته اجرا شده است.
وی همچنین از احداث ۵ بوستان روستایی در مناطق روستایی شهرستان با مشارکت دهیاری ها خبر داد و افزود: مراحل احداث یک بوستان روستایی نیز در حال اتمام می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی راد اضافه کرد: در این مدت بیش از ۱۰۰ هکتار طرح جنگلانه با مشارکت بیش از ۱۰۰ نفر از طبیعت دوستان و همیاران طبیعت در مراتع شهرستان انجام شده که دراین مراتع بذر گیاه باریجه که از گیاهان باارزش صنعتی و دارویی می باشد کشت شد  
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان عباسی راد خاطرنشان کرد:  در مدت خدمتگزاری دولت تدبیر و امید طی سالیان ۹۲ الی ۹۹ بیش از ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی تحت اجرای پروژه جنگلکاری و توسعه فضای سبز در اقصی نقاط شهرستان با کشت نهال های مختلف جنگلی نظیر گل محمدی، زرشک، بادام کوهی و ... قرار گرفته است .
وی گفت: مراقبت و نگهداری از ۲ پارک جنگلی شهید ساجدی و ولی عصر (عج) به مساحت حدود ۱۳۵ هکتار و احداث ۲ پارک جنگلی در ورودی شهر کلاته رودبار ( پارک جمالیه) و منطقه تفریحی  پیر خوشدر جمعا به مساحت  بیش از ۷۰ هکتار نیز از دیگر اقدامات این اداره در طی سالیان خدمتگزاری دولت تدبیر و امید در قسمت جنگلکاری و توسعه فضای  سبز بوده است.

48

کد خبر 1424867

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • ◄ تاکید بر احداث، توسعه و تکمیل پایانه ها و پارکینگ های شبکه مترو تهران + عکس
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • افزایش ۳۰ درصدی تعداد تشکل های جامعه کارگری در دولت سیزدهم
  • ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد
  • ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر متوقف شد
  • چرا شهرداری تهران درختان پارک جنگلی سرخه حصار را قطع کرد؟
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها