Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:07:32 GMT

هدف تروریسم ایجاد ترس و وحشت است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۵۱۹۷

هدف تروریسم ایجاد ترس و وحشت است

منصوره کرمی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری پنجمین همایش اسوه های صبوری در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: گرچه هدف مهم تروریسم با اعمال غیرانسانی خود،  ایجاد رعب و وحشت است، اما ما با اسوه سازی و تکریم از قربانیان، یک نه بزرگ به خشونت طلبان می گوییم.

وی افزود: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون کشور ما مورد هجمه ترورریسم قرار گرفت و در این راه نیز ۱۷ هزار شهید نثار نظام جمهوری اسلامی نمودیم اما این امر سبب شد تا روحیه مبارزه با تروریسم در نزد ما و در جامعه زیاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل انجمن دفاع از قربانیان بیان کرد: این انجمن در سال ۸۶ تاسیس شد تا با تکریم از قربانیان ترور، صلح و دوستی را در دنیا تصویر کرده و این امر را ثابت کنیم که خانواده قربانیان ترور از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار هستند.

همسر شهید مسعود علی محمدی، اولین شهید هسته‌ای کشور  ادامه داد: با الگوسازی های مناسب به جامعه بشریت می توانیم این را بقبولانیم که خانواده های قربانیان می توانیم با نفس تروریسم مقابله کنیم که این امر، بزرگترین کاری است که انجام دادیم.

مدیرعامل انجمن دفاع از قربانیان ترور اضافه کرد: در سال ۹۲ نیز با ظرفیت سازی هایی که انجام دادیم، مقام مشورتی را از سازمان ملل دریافت کردیم و هم اینک نیز روز بین المللی یادبود و گرامیداشت قربانیان تروریسم در سازمان ملل ثبت شده است.

وی در ادامه به اقدامات ترورریستی منافقان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ سال از اقدامات تروریستی منافقان می گذرد اما مردم ما استوار ایستاده اند که این امر باعث دلسردی این گروهک و حامیان آنان شده است.

کرمی تصریح کرد: البته راههای مبارزه با تروریسم زیاد است اما مردم ما جانانه با آنان مقابله کرده اند.

وی یکی از بهترین راههای مبارزه را نشان دادن افکار و اهداف پلید آنان  دانست و گفت : چون تروریست ها و حامیان آنان با تبلیغات خود سعی دارند تا جوانان را منحرف کنند اما ما با بازگوکردن اعمال شوم آنان می توانیم جلوی اهداف پلید و شوم آنان را گرفته و مقابل آنان ایستادگی کنیم.

وی اظهار کرد: البته یکی از اهداف مهم این انجمن آن است که در کل دنیا صلح جهانی برقرار شود و کشورهای حامی تروریسم تقبیح شوند و مردم دنیا اجازه ندهند که آنان با ایجاد ترس و وحشت به اهداف خود دست یابند.   

پنجمین همایش اسوه های صبوری ویژه شهدای ترور روز یکشنبه با حضور تعدادی از مسئولان کشوری و همچنین مسئولان ارشد استان گیلان در رشت برگزار شد.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون ۱۷ هزار نفر از اقشار مختلف مردم توسط منافقان کوردل ترور و به درجه رفیع شهادت رسیدند که از این تعداد، ۱۴۴ شهید مربوط به استان گیلان است.  

برچسب‌ها رشت شهدا گیلان بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شهدا گیلان بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت شهدا گیلان بنیاد شهید و امور ایثارگران قربانیان ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # اخبار جهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود