Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، فعالان شبکه‌های اجتماعی در کویت دیشب (شنبه شب) در سطح گسترده‌ای فایل‌های صوتی لو رفته متعلق به دستگاه اطلاعات امنیت ملی این کشور را منتشر کردند که جنجال فراوانی را در این کشور منجر شده است.

صفحه عربی تارنمای شبکه تلویزیونی خبری آمریکایی « سی ان ان » گزارش داده که وزارت کشور کویت با صدور بیانیه‌ای تاکید کرده که مطالب لو رفته متعلق به سال ۲۰۱۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور کویت همچنین اعلام کرده، یک کمیته مستقل هم اکنون در حال بررسی صحت و سقم مطالب انتشار یافته است.

این بیانیه می افزاید: مجلس امت (پارلمان) کویت در جلسه خود در تاریخ ۴ اوت ۲۰۲۰ ( سه شنبه ۱۴ مرداد ) نسخه‌ای از اطلاعات فاش شده را دریافت کرد و کمیته تحقیقات مجلس هم اکنون در حال بررسی چگونگی افشای این اسناد است.

به گزارش ایرنا، وزارت کشور کویت جمعه گذشته نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس رهنمودهای « أنس خالد الصالح » وزیر کشور و معاون نخست‌وزیر تحقیق و بررسی اطلاعات فاش شده در دستور کار قرار گرفته است.

علاوه بر آن، خالد الصالح وزیر کشور کویت دستور ادامه تحقیقات و بازنگری در نهادهای امنیتی وزارت کشور را صادر کرده و علاوه بر آن فرمان داده تا پایان تحقیقات و صدور نتایج حاصل از آن، مدیر کل دستگاه امنیت ملی دولت به همراه هفت تن از نیروهای این دستگاه بر سر کارهای خود حاضر نشوند.

همچنین پرونده فایل‌های صوتی لو رفته از جمله وقایع و اطلاعات و موارد مربوط به آن جهت بررسی و صدور حکم در اختیار دادستانی کل کویت قرار گرفته است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سی ان ان جنجال اطلاعات محرمانه کویت وزارت کشور کشور کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجموعه نمایشی- امنیتی «رخنه» اولین همکاری مشترک وزارت دفاع -سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
این سریال برگرفته از خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در سازمان هوافضای وزارت دفاع و صنایع دفاعی و موشکی این وزارت خانه است.
این سریال در ۳۰ قسمت از تاریخ ۱۵ اردیبهشت از شبکه اول رسانه ملی پخش خواهد شد.

کد خبر 848906 برچسب‌ها ایران و اسرائیل موساد وزارت اطلاعات خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل
  • صدور بیانیه تکراری درباره میدان آرش هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • نیوزلند در حال بررسی پیوستن به پیمان «آکوس» است
  • جنجال جدید طلافروشان
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی