Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

 

۲/شهریور/۹۹

 

چرا قوانین مصوب محرومان و ضعیفان را اجرا نمی کنید ؟
و قوانینی که به نفع سرمایه داران است به موقع اجرا می شود ؟
پول برق و اب و گاز اگر یک روز دیر پرداخت شود سریع قطع می کنید
ولی حق رزمندگان طرح معسرین ساتا را که جان برکف از کشورمان دفاع کردند و الان مجروح و دردمند در فقر بسر می برند، بیش از سه سال است پرداخت نکرده اید ؟!

 

یک شهروند منطقه 14 تهرانم. مدت‌ها بود که نه قبض تلفن ثابت و نه قبض کاغذی دریافت نکرده بودم. تا این که با بدهی صد هزار تومانی بدون دریافت هیچ اخطاری از مخابرات منطقه و کاملاً نامحسوس تلفن را قطع کردند. به سرعت با شماره 2000 تماس گرفته و مبلغ بدهی را پرداخت کردم. پس از گذشت 4 روز خبری از وصل تلفن نشد. به مخابرات منطقه رفتم در کمال ناباوری با سیل جمعیت گرفتار این مشکل (با وجود شرایط خطرناک کرونا) روبرو شدم. با دریافت نوبت فرد پاسخگو گفت: طبق مصوبه 207 شرکت مخابرات، تلفن شما تخلیه، مصادره و برای فروش گذاشته شده است! و باید مالک 200 هزار تومان بپردازد و خط جدید بخرد! شاید بتوانیم همین شماره خودتان را به عنوان شماره جدید به خودتان بفروشیم! حالا اگر کرونا گرفته باشم مصوبه 207 قاتل محسوب می‌شود؟! چرا اخطار بدهی ندادند؟ آیا این نحو تعامل با مشتری و فروش مال خود به خود شرعی است؟

 

من در اثر ضربه ای که به کمرم خورد دچار کمر درد شدم دوتا پزشک جراح ارتوپد مراجعه کردم با اینکه ام ار ای داشتم نتونستن تشخیص بدن و درد من قطع نمی شد ضمنا برخی متخصص ها هم گفتن به خاطر کرونا مطب را تعطیل کردیم و مریض را ویزیت نمیکردن کلی هزینه وزیت و دارو دادم نزدیک ۵۰۰ هزارتومن خرج کردم مشکلم حل نشد آخر سر دکتر سوم با تشخیص به موقع اشون فیزوتراپی نوشتن الان جلسه ای ۵۰ هزارتومن فیزوتراپی میرم که الحمدالله رو به بهبودی هستم

این مشکل  مربوط به خیلی های دیگه هم می شه چرا بیمار برای مراجعه به پزشکان متخصص باید به تنهایی عمل کند و جایی وجود ندارد که مشورت تخصصی بگیرد؟  امثال من زیاد هستن که با صرف هزینه های زیاد جواب نگرفتن. چرا وزارت بهداشت نظام ارجاع رو اجرا نمی کند؟

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟

سرانجام با اعلام رسمی وزیر بهداشت، دستورالعمل درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی، شکل اجرایی به خود گرفت.

به گزارش مشرق، موضوع رایگان شدن خدمات درمانی برای کودکان زیر ۷ سال، گذشته از سوی وزیر بهداشت، رسانه‌ای شد و در عین حال؛ اختلاف بر سر نحوه اجرای آن، باعث شد این موضوع در جلسات هیأت دولت مورد بررسی و بحث قرار گیرد.

اجرای چنین طرح یا دستورالعملی در ابعاد کشوری، نیازمند بودجه و اعتبار لازم است و شاید همین موضوع، باعث تأخیر آن شده بود.

در عین حال، در روزهای اخیر، وزیر بهداشت در حیاط دولت به اجرایی شدن این دستورالعمل، جنبه رسمی بخشید و قرار شد در تمامی بیمارستان‌های دولتی، درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شود.

حالا، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت؛ جزئیات بیشتری از این دستورالعمل را تشریح کرده است.

وی با یادآوری اینکه تمامی هزینه‌های درمان سرپایی و بستری این کودکان رایگان بوده و بر عهده دولت است، گفت: در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۲ بر اساس مصوبه هیأت وزیران و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور درمان کودکان زیر ۷ سال در مراکز دولتی و دانشگاهی رایگان شد و هموطنان باید در جریان این موضوع قرار گیرند و بدانند که لازم نیست پولی بابت درمان فرزندانشان پرداخت کنند و اگر جایی با تخلف مواجه شدند این موضوع را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

وی افزود: این اقدام گام بلندی برای حمایت از آینده سازان کشور و خانواده‌ها آنان است و چنانچه خانواده‌ای تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های درمان فرزندش را نداشته باشند وظیفه ما است که آنها را به طور رایگان درمان کنیم در واقع ۸۰ درصد خدمات پزشکی کشور در مراکز دولتی و دانشگاهی ارائه می‌شود و این خدمات هم برای کودکان زیر ۷ سال رایگان خواهد بود.

در همین حال، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در ۷ سال اول زندگی رخ دهد، در بقیه عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، گفت: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیأت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان تا زیر ۷ سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود. این به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

دیگر خبرها

  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • درمان رایگان هدیه به کودکان