Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم در گفت‌وگویی اظهار کرد: اخیراً شایعاتی از سوی گروهک‌های ضد انقلاب مطرح شده که ردیف بودجه‌ای مربوط به اقلیت‌های دینی در بودجه سالیانه کشور حذف شده که این اظهارات کذب محض است.

وی افزود: اقلیت‌های دینی در ایران علاوه بر برخورداری کامل از بودجه عمومی کشور از یک ردیف اعتباری توسط وزارت کشور برای امور فرهنگی هم برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: اقلیت‌های دینی در ایران همانند دیگر شهروندان یارانه نقدی خود را دریافت می‌کنند و از بودجه عمومی در بخش‌های دیگر نیز بهره‌مند هستند.

مره صدق خاطرنشان کرد: علاوه بر این بودجه‌ای از سوی وزارت کشور در زمینه امور فرهنگی و اقلیت‌های دینی تخصیص می‌یابد که برای پرداخت حقوق معلم‌های دینی اقلیت‌های دینی و همچنین چاپ نشریاتشان هزینه می‌شود.

وی افزود: نحوه تعامل نظام جمهوری اسلامی با اقلیت‌های دینی یک الگوی مناسب برای همه جهان است تا با الگو قرار دادن نظام جمهوری اسلامی با اقلیت‌های دینی خود ارتباط داشته باشند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: مشکل اقلیت‌های دینی در ایران همان مشکلی است که همه مردم با آن مواجهند و اینها ناشی از مشکلات اقتصادی است که بخشی از آنها از تحریم‌ها نشأت می‌گیرد که البته با تکیه بر نیروی داخلی و استعداد جوانان می‌توان بر مشکلات این بخش نیز فائق آمد والا اقلیت‌های دینی در ایران با هیچ مشکلی که مختص آنان باشد، مواجه نیستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

104 / 361 اقلیت های دینی بودجه اقلیت های دینی سیامک مره صدق ضد انقلاب جنگ روانی جنگ رسانه ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اقلیت های دینی ضد انقلاب جنگ روانی جنگ رسانه ای اقلیت های دینی در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است

آودیووا که شاعر و نویسنده هشت عنوان کتاب درباره انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است، این سخنان را در مسکو بیان کرد.

این بانوی روس که در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران بعنوان همسر یکی از دیپلمات‌های اتحاد جماهیر شوروی سابق در تهران، مقیم ایران بود، معتقد است: ایران یکی از درخشان‌ترین و برجسته‌ترین کشور‌ها است که از فرهنگ معنوی خاص خود برخوردار است.

وی که سابقه تدریس زبان روسی در تهران را در کارنامه دارد، اظهار داشت: من مدت طولانی در ایران کار کردم، هم در زمان قبل و هم در زمان بعد از انقلاب، از طرفی شاهد جنگ ایران و عراق بودم؛ بنابراین می‌توانم بگویم که ایران در این سال‌های اخیر جهش‌های چشمگیری در توسعه خود برداشته است که دستآورد‌های رهبر عالی‌قدر و مردم زحمتکش و سختکوش ایران است.

این شاعر روس خاطرنشان کرد: فرهنگ باستان ایران برخوردار از گنجینه فرهنگ شعر، معماری و هنر است که برای بسیاری از کشور‌ها دست نیافتنی است.

آودیووا با اشاره به همگرایی ایران و روسیه برای مقابله با ساختار ناعادلانه مدیریت جهانی گفت: در شرایط کنونی، باید مناسبات ایران و روسیه را گسترش دهیم، آن هم در شرایطی که کشور‌های ما از دیدگاه‌ها و مواضع مشترک برخوردار هستند.

این صاحب نظر روس اظهار داشت: ایران و روسیه، ریشه‌های فرهنگی و روحی مشترک دارند. مردم دو کشور تا حد زیادی سختکوش و تلاشگر هستند و عزم راسخ دارند که کشورهایشان را به بالاترین سطح ارتقا دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟