Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدامیر حسینی جو روز یکشنبه در نشست بخشداران ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهرستان افزود:  به همین خاطر طی چند سال گذشته نه تنها هیچ پروژه جدیدی برای شهرستان تعریف نشد ، بلکه تلاش شد تا با جذب اعتبارات ویژه طرح های نیمه تمام را تکمیل و بهره برداری کنیم.
وی  گفت : متاسفانه در سنوات گذشته با ۲۰ میلیون تومان یک پروژه میلیاردی را تجهیز کارگاه می کردند و پس از مدتی با مشکلات اعتباری مواجه می شد و در نتیجه این پروژه ها نه تنها تکمیل نمی شد بلکه سال های زیادی بلاتکلیف رها می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی جو  رینگ شهری نشتارود ، راه تنکابن به الموت ، سد ازارود و بیمارستان فوق تخصصی را از جمله پروژه های ملی شهرستان تنکابن برشمرد و اظهار داشت : بیان مکرر کاستی ها و کمبودها در جلسات مشکلات را برطرف نمی کند و باید با اصلاح برخی قوانین دست و پا گیر در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

فرماندار تنکابن با اشاره به افتتاح ۷۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال ، گفت:  برای تکمیل این تعداد پروژه ها  ۵۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به برخی مشکلات این منطقه گفت : اکثر مشکلات پروژه های غرب مازندران با همدلی و پیگیری های مستمر در سطوح استانی و ملی می توان برطرف کرد.

سید شمس الدین حسینی افزود : این منطقه به لحاظ زیر ساختی دچار در زمینه های رودخانه ها ، راه ها ، سلامت و پسماند دچار مشکلاتی است که می توان با برنامه ریزی درست در جهت رفع آنها گام برداشت .

وی توضیح داد : در سه شهرستان غرب مازندران رودخانه های پرآبی وجود دارد که تاکنون نتوانسته ایم از برکات آن بهره مند شویم در حالی که هر از گاهی با جاری شدن سیل مشکلاتی را برای مردم منطقه به وجود می آورد.

حسینی بر ضرورت تدوین طرح ساماندهی رودخانه های غرب استان تاکید کرد و افزود : باید در بحث پیشگیری ، ایمن سازی و بهره مندی عادلانه و شفاف از آورده رودخانه های منطقه طرحی آماده گردد تا بیش از پیش مردم منطقه از برکات این موهبت الهی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت ، این منطقه دارای مشکلاتی است، گفت :‌ در این زمینه درمانگاه های زیادی ساخته شده اما آن چیزی که برای منطقه بسیار حائز اهمیت است و دیگران حسرت آن را دارند ، بیمارستان فوق تخصصی ۲۰۵ تختخوابی است که باید روند اجرایی آن تسریع یابد.

نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس پیشرفت فیزیکی بیمارستان فوق تخصصی ۲۰۵ تختخوابی را ۷۵ درصد اعلام کرد و گفت : با بهره برداری از این پروژه حداقل برای یکهزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

برچسب‌ها تنکابن هفته دولت مازندران نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن هفته دولت مازندران نماینده مجلس شورای اسلامی تنکابن هفته دولت مازندران نماینده مجلس شورای اسلامی رودخانه ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود

سیدمسعود عظیمی در بازدید میدانی از زیرساخت‌های شهرک صنعتی فراشبند گفت: این طرح که عملیات اجرایی آن سال ۱۳۹۴ آغاز، اما به علت برخی مشکلات نظیر تملک اراضی مسیر و تداخل حریم با شبکه متوسط، ۹ سال به طول انجامیده، با اجرای طرح رفع مشکل حریم، آماده بهره‌برداری می‌شود.

او با بیان اینکه طرح رفع نواقص مشکل خط اختصاصی برق با پیش‌بینی افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد، افزود: با بهره‌برداری از خط اختصاصی ۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی فراشبند شاهد تأمین برق پایدار در این شهرک صنعتی خواهیم بود.

عظیمی تصریح کرد: تاکنون ۲۶ قرارداد سرمایه‌گذاری تکمیل پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند در این شهرک صنعتی منعقد که ۳ واحد با اشتغال ۲۰ نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری و ۲ واحد تولیدی نیز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برنامه این شرکت برای اجرای طرح تکمیل زیرسازی و آسفالت برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در مرحله برآورد قرار دارد.

او از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان فراشبند در تولید خرما و برخی محصولات زراعی و باغی برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و مواد غذایی اقدام کنند.

عظیمی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی دارای ۹۸ هکتار مساحت است که از این میزان، ۶۳ هکتار آن را اراضی صنعتی تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: مجموعه سردخانه و سورتینگ میوه، تولید سبد مستقر در این شهرک صنعتی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود