Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رییس و معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تحویل ۲۴ دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین ساخت داخل به این سازمان و واگذاری آنها به شهرداریهای زیر۵۰ هزار نفر جمعیت همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مسعود نصرتی با بیان این مطلب در حاشیه مراسم واگذاری خودروهای مذکور، گفت: این ماشین ها در راستای قراردادهای امضا شده میان سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و کارخانه های داخلی تولید و حواله های واگذاری آنها به شهرداری های زیر۵۰ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتقای سطح ایمنی شهرها و روستاها از طریق تقویت سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها و پایگاه های آتش نشانی روستایی همواره از اولویت های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بوده و تلاش برای تامین تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی ها و اصلاح قوانین و مقررات و ضوابط  در همکاری با دستگاه ها و سازمان های ذیربط در حال پیگیری می باشد.

نصرتی اضافه کرد: در سال های اخیر اقدامات مختلفی در حوزه آتش نشانی از جمله تامین ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی و تجهیزات شخصی آتش نشان، تهیه و اصلاح قوانین و مقررات، تهیه سند آسیب شناسی آتش نشانی شهرداری ها و ابلاغ آن در قالب مصوبه هیات محترم وزیران، برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت و تهیه متون آموزشی، جذب نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی و برگزاری المپیاد ورزشی آتش نشانان از سوی سازمان  شهردای ها و دهیاری های کشور انجام گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان شهرداری ها و دهیاری ها دهیاری های کشور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز در خیابان اردشیر در بلوار آیت الله بهبهانی رخ داد.

کوروش سبزعلی افزود: با اعلام وقوع این حادثه ۹ نفر از آتش نشانان با تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:در این حادثه که بر اثر نشت گاز رخ داد، ٢ نفر مصدوم شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه به علت نشت اجاق گاز به وقوع پیوست.

دیگر خبرها

  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته