Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:24:39 GMT

بهره برداری از ۶۷ طرح برق رسانی در هرمزگان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۶۵۹۳

بهره برداری از ۶۷ طرح برق رسانی در هرمزگان آغاز شد

هاجر عبدی روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح‌ها افزود: این طرح ها شامل ۸۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، ۱۳۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، ۲۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی،۵۲۳ دستگاه پست هوایی ۹۸ دستگاه پست زمینی و هشت هزار و ۹۲۵ چراغ روشنایی معابر است. 
وی بیان داشت: برای احداث این طرح ها از آخرین دانش بکار رفته در شبکه‌های توزیع مطابق با شرایط اقلیمی استان استفاده شده که حاصل آن افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه توزیع برق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق  هرمزگان اضافه کرد: استفاده از کابل‌های خودنگهدار، سیم‌های روکشدار ، دال های بتنی در زمین‌های سست وزمینی نمودن شبکه و بهره گیری از تاسیسات مقاوم در برابر فرسودگی از مهم‌ترین مزایای طرح‌های احداث شده در هفته دولت است. 

افزوده شدن بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در هرمزگان
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۰ هزارو ۴۹۸ مشترک جدید به استان اضافه شده که مجموع مشترکان به ۷۱۲ هزار مشترک افزایش یافته است. 
 عبدی تصریح کرد: این شرکت در حال حاضر بهره برداری از ۹ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۱۵ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۶ هزارو ۷۶۶ دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت ۴ هزارو ۷۳۶ مگاولت آمپر را برعهده دارد.
برق دار شدن چهار روستای هرمزگان در سالجاری
به گفته وی، امسال چهار روستای جدید در هرمزگان برق دار شد و تعداد روستاهای برق دار استان به یکهزارو ۷۵۵ روستا افزایش یافت. 
 عبدی تصریح کرد: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت حفظ سلامتی مردم ، شرکت توزیع نیروی برق خدمات غیرحضوری خود را گسترش داده ،به گونه ای که متقاضیان انشعاب برق و مشترکان می‌توانند بدون مراجعه به ادارات برق از طریق میز خدمت الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

برچسب‌ها شركت‌ توزيع نيروی برق هرمزگان هفته دولت انرژی برق توسعه ایران افتتاح طرح هرمزگان پروندهٔ خبری هفته دولت ۹۹ ؛ روحانی چه گرفت و چه می دهد؟

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق هرمزگان هفته دولت انرژی برق توسعه ایران افتتاح طرح هرمزگان شركت توزيع نيروی برق هرمزگان هفته دولت انرژی برق توسعه ایران افتتاح طرح هرمزگان کیلومتر شبکه فشار طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: برای جلوگیری از سرقت کابل‌های برق ۷۰ کیلومتر از مسیر روستاهای شهرستان تاکستان به کابل‌های خودنگهدار مجهز شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، یوسف اینانلو شامگاه امروز _شنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تعویض سیم‌های مسی با کابل‌های خودنگهدار در حدود ۹۵ درصد روستاهای شهرستان تاکستان تاکنون اجرا شده و به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستاهای شهرستان تاکستان به کابل‌های خودنگهدار مجهز شده و برای اجرای این طرح ۲۲ میلیارد تومان اعتبار بودجه و اعتبار هزینه شده است. در سال گذشته هم بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعویض سیم‌های مسی به کابل خود نگهدار در حدود ۶۰ کیلومتر از مسیرهای شهر تاکستان هزینه شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان از برگزاری مناقصه برای معرفی پیمانکاری مجری فاز دوم این طرح خبر داد و گفت: در فاز دوم اجرای این طرح در محدوده‌ای به طول ۶۰ کیلومتر دیگر در سطح شهر تاکستان در حال برگزاری مناقصه و معرفی پیمانکار هستیم که حداکثر تا پایان شهریورماه این پیمانکار انتخاب می‌شود.

اینانلو با اشاره به اجرای فاز نخست بهسازی شبکه برق ادارات اقماری در چهار شهر از توابع شهرستان تاکستان گفت: بهسازی شبکه برق ادارات اقماری شهرهای اسفرورین، خرمدشت، ضیاءآباد و نرجه در محدوده‌ای به طول ۴۰ کیلومتر در حال اجراست که اعتبار آن ۱۴ میلیارد تومان است.

وی با یادآوری وجود ۱۰۰ روستا در تاکستان ادامه داد: بقیه روستاها هم حداکثر تا یک ماه آینده به کابل خودنگهدار مجهز خواهند شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان در انتهای صحبت‌هایش با اشاره به وجود ۸۴ هزار و ۷۶۵ مشترک برق در تاکستان یادآور شد: از این تعداد ۶۸ هزار و ۸۰۱ مشتری در بخش خانگی، ۹ هزار و ۷۳۸ مشترک در بخش تجاری، ۳ هزار و ۶۱۹ مشترک در بخش عمومی، ۱۹۷۱ مشترک در بخش کشاورزی و ۶۳۶ مشترک هم در بخش از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بهره‌مند شدند.

کد خبر 748526

دیگر خبرها

  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد