Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، متخصص طب اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری اظهار کرد: اگر فرد عارضه‌ای نداشته باشد مصرف هرچیزی برای درمان ویروس کرونا می‌تواند مناسب باشد.

او افزود: بایکی از پزشکان ترکیه صحبت می‌کردم و او گفت عسل به عنوان ماده پروفیلاکسی برای افراد خوب است و گل گاو زبان هم همانند عسل تاثیر زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصص طب اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری تصریح کرد: درمان ویروس کرونا نمی‌تواند به تنهایی و با یک ماده غذایی انجام شود، بلکه در طول روز می‌توان هر کدام از مواد غذایی را دریافت کرد. ممکن است آب گس حال عده‌ای از افراد کرونایی را به عقیده خودشان  بهبود ببخشد، اما به هیچ عنوان نباید آن را برای دیگران تجویز کرد.

او گفت: صحبت‌های پزشکان بر پایه علمی است و بیماران مبتلا به کرونا به هیچ عنوان نباید برای تجویز داروهای افراد کلاهبردارپولی پرداخت کنند.

متخصص طب اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری ادامه داد:ممکن است عقیده مصرف چای برای بهبود هر نوع بیماری ویروسی تاثیرگذار باشد. اما دنبال کردن درمان های معجزه گر برای بهبود کرونا افراد را دچار مشکل خواهد کرد و نباید مصرف شود. برای مثال احتمال دارد روغن بادام برای بیماری‌ها خوب باشد که در اینصورت افراد با تهیه و خرید می‌توانند از آن استفاده کنند.

متخصص طب اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری تاکید کرد: تمرکز کردن بر داروی درمان ویروس کرونا نباید صورت بگیرد؛ چرا که تجربه عمومی برای تاثیرگذاری این دارو وجود ندارد و افراد نباید برای خرید آن هزینه‌ای انجام دهند، در واقع هرکسی برای کرونا می‌تواند هر دارویی بخورد، اما حق تجویز و دریافت پول ندارد.

بین مردم عادی و مسئولان هیچ تفاوتی از نظر درمان بیماری وجود نخواهد داشت

او درباره درمان مردم عادی با مسئولان از نظر ویروس کرونا گفت: درمان ویروس کرونا بین مردم و مسئولان هیچ تفاوتی ندارد، اما برخی از مردم بر اساس باور‌های اشتباه این موضوع را نمی‌پذیرند و فکر می‌کنند که درمان مسئولان با آن‌ها تفاوت‌هایی دارد.

متخصص طب اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری اضافه کرد: بر اساس دارو‌هایی که در کشور وجود دارد تجویز انجام می‌شود و زمانی که دارو کمیاب شود برای سطح کشور این اتفاق خواهد افتاد، اما نوع تهیه دارو‌ها متفاوت بوده و در بازار آزاد برای پولداران راه باز است و انجام این امر کاملا اشتباه خواهد بود. درمان افراد جایی ایراد پیدا می‌کند که خارج از تعرفه دولتی قرار بگیرد.

او تصریح کرد: همه پزشکان در خط مقابله با ویروس کرونا قرار دارند و ممکن است به این بیماری مبتلا شوند و با مصرف دارو ممکن است خود را درمان کنند.

بیشتر بخوانید

ساده‌ترین راهکار برای پاکیزه کردن هوا از ویروس کرونا

ویروس کرونا چند ساعت روی سطوح دوام می‌آورد؟

داروهای ایرانی کرونا از اواخر هفته وارد بازار می‌شوند/قیمت داروی تولید داخل یک چهارم نمونه وارداتی

کارساز نبودن دارو‌های ایرانی کرونا شایعه است/ رمدسیویر تولید داخل کورتون ندارد

آغاز توزیع داروی رمدسیویر و اکتمرای ایرانی در بیمارستان‌ها/ قیمت رمدسیویر ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند

افراد زیادی هستند که فوری عصبانی می‌شوند و به اصطلاح زود از کوره در می‌روند، استرسی هستند و به راحتی نمی‌توانند بر اعصاب خود مسلط باشندشما با این دمنوش آرام خواهید شد.

به گزارش فارس، برای آرام شدن این افراد دمنوشی را معرفی می‌کنیم که اثر فوری برای این حالت به همراه دارد. یک قاشق غذاخوری گل گاوزبان، یک قاشق چایخوری سنبل‌الطیب، یک عدد لیمو عمانی و مقداری نبات را با هم دم کرده و میل کنید.

اثر ترکیب این دارو‌های گیاهی همانند خوردن دو عدد قرص آرامبخش است و فوری آرام خواهید شد و استرس از بدن شما دور می‌شود.

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • آشنایی با علائم آبریزش دائمی بینی در بهار
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دلیل آبریزش دائمی بینی احتمالا «التهاب سینوسی مزمن» است
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند