Web Analytics Made Easy - Statcounter

دویست و دهمین نشست دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج به کم کاری مدیریت شهری کرج نسبت به سیاه پوش کردن شهر در ایام محرم و ضرورت توجه به ساماندهی مشاغل مزاحم شهری اختصاص یافت.

خبرگزاری شبستان – البرز: انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج عصر یکشنبه 2 شهریور در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این نشست انتخاباتی، « اکبر سلیم نژاد» با اخذ رأی اعضاء به عنوان رئیس شورا، « رحیم خستو» به عنوان نائب رئیس شورای شهر کرج، « فرج الله ایلیات» به عنوان دبیر نخست شورای اسلامی شهر کرج معرفی شدند.

راه اندازی بازارهای عرضه دام و طیور زنده یکی نیاز ضروری است

« حسین محمدی» در جریان این نشست به انتقال مشاغل صنوف مزاحم سطح شهر به  مجتمع صنعتی شیخ آباد اشاره کرد و گفت: شهرداری در جهت ساماندهی و نظم بخشی به مشاغلی که مزاحمت و آلایندگی صوتی و ... دارند به مکان های مناسب و استاندارد باید اعمال نظر ویژه ای داشته باشد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج افزود: راه اندازی بازارهای عرضه دام و طیور زنده همچنین مبادلات زائدات و ضایعات تا یک سال آتی باید تحقق پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی شیخ آباد و جمع آوری صنوف به آن مجتمع یکی از اقدامات موثر و اساسی قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی کامل مجتمع شیخ آباد یکی از گام های مدیریت شهری در جهت ساماندهی مشاغل مزاحم شهری است که می تواند الگویی برای موارد دیگر در سطح کلانشهر کرج تلقی شود.

رقابت میان اعضاء شورای شهر کرج معنا ندارد

« اکبر سلیم نژاد» نیز در نطق ابتدایی خود در این نشست گفت: رأی گیری انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم این دوره از شورای اسلامی شهر کرج که با حضور نماینده فرماندار و جمعی از اصحاب رسانه انجام شد به واقع نشان داد که رقابت میان اعضاء شورای شهر کرج معنا ندارد و خدمت رسانی مهمترین هدف اصلی آنان است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: روحیه تعاون و خدمت مهم ترین اصل این دوره از شورای اسلامی است که متناسب با آن اولویت های مدیریت شهری در رأس اقدام های عملی قرار دارد.

حمایت از هیئت های مذهبی و حسینیه ها در دستور کار شهرداری کرج است

« فرج الله ایلیات» نیز طی این نشست با توجه به ایام محرم حسینی و عزاداری های پیش رو گفت: یکی از برنامه های اصلی مدیریت شهری کرج حمایت از هیئت های مذهبی و حسینیه ها است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج افزود: شهرداری می تواند با تعیین ردیف اعتباری به منظور خدمت رسانی مادی به مساجد و حسینیه ها گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برمی دارد.

به گفته ایلیات، متأسفانه در زمینه سیاه پوش کردن چهره شهر به مناسبت ایام محرم کم کاری صورت گرفته است و انتظار می رود شهردار کرج نسبت به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.

نکته قابل توجه در سخنان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج، پیگیری تقاضای مسئولان و هیئت ها به منظور کمک و حمایت های مالی است تا بتوانند در این ایام با توجه به رعایت قوانین بهداشتی نسبت به برپایی مراسم ها اهتمام داشته باشند.

تمهیدات مدیریت شهری برای بازگشایی مدارس ضروری است

« فریده بزنی بیراوند» نیز در این نشست علنی خواستار عملکرد مدیریت شهری کرج نسبت به بازگشایی مدارس شد و در این رابطه گفت: زیباسازی، رسیدگی به فضای سبز، بهسازی آسفالت در سطح مدارسی که نیاز است از جمله اقداماتی است که باید نسبت به آن توجه ویژه ای صورت گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: تاریخ بازگشایی مدارس 15 شهریور ماه است که خدمات شهری با اقدام هماهنگ نسبت به جمع آوری خاک ها و نخاله های موجود در محدوده مدارس، خط کشی عابر پیاده، ایجاد امنیت عبور و مرور برای دانش آموزان، لایروبی جوی های آب، همچنین ساماندهی ایستگاه های حمل و نقل اقدام عاجل را باید انجام دهد.

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای شهر کرج شهرداری کرج کرج شورای اسلامی شهر کرج رئیس کمیسیون مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های انسان است که نقش مهمی در زندگی دارد، اظهار کرد: این ویژگی باعث پیشرفت انسان در تمام عرصه‌ها می‌شود و می‌تواند کیفیت زندگی را تعیین کند.

وی گفت: از این رو، خلاقیت و نوآوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کیفیت زندگی شهری نیز مرهون تلاش افراد نوآور و نگاه خلاقانه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

سلیمی با بیان اینکه در سال «تولید با مشارکت مردم» و هم‌زمان با روزجهانی «خلاقیت و نوآوری و روز ملی کارآفرینی»، بزرگداشت هفته خلاقیت و نوآوری شهری در قالب برنامه رونمایی از محصولات نوآورانه شهری، معرفی شرکت‌های موفق و سایر دستاوردهای نوآورانه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با رشد خلاقیت بیش از پیش به حل مسائل و دستاوردهای نوآورانه در شهر امام مهربانی‌ها نائل شویم.

کد خبر 747812

دیگر خبرها

  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است