Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج شجاعی فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت واحد تولیدی «رونی‌کا صنعت» با ۱۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری واقع در شهرک صنعتی این شهرستان با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی با  ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز در این هفته افتتاح می‌شود، ادامه داد: در مجموع ۴۳ طرح صنعتی، عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح می‌شود که از این تعداد ۳۶ طرح عمرانی و خدماتی در روستا‌های بخش مرکزی و خلیفان مهاباد و هفت طرح نیز در سطح شهر به  بهره‌برداری خواهد رسید.

شجاعی افزود: در اولین روز از هفته دولت پروژه گاوداری در روستای قوزلوی سفلی بخش خلیفان به عنوان آزمایشی و ۳ طرح دیگر جهاد کشاورزی در روستا‌های بخش خلیفان و در دومین روز از این هفته سالن ورزشی چند منظوره شهید رجایی با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در خلیفان

۴۳ طرح عمرانی در مهاباد افتتاح می‌شود

کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی در مهاباد افتتاح می‌شود

فرماندار مهاباد تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به این شهرستان در هفته دولت، با اختصاص مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های زیرگذر در تقاطع قم قلعه-دریاس و روگذر در تقاطع کوسه کهریز موافقت کرد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت واحد تولیدی طرح عمرانی افتتاح می شود میلیارد ریال هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود